    From: "Marcin heh" <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z ratami w LukasBank i MoneyBank
    Date: Mon, 5 Feb 2007 07:06:11 +0000 (UTC)

    dr_Ab Michal <b...@a...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > nosze sie z zamiarem kupna laptopa, jako ze do wymarzonego sprzetu brakuje
    > mi ca. 3k zl postanowilem wziasc go na raty. Niestety ku memu zdziwieniu
    > zaswiadczenie o zarobkach 2k netto z tytulu umowy o prace na czas
    > nieokreslony nie wystarczylo do uzyskania rat zarowno w Lukas Banku jak i
    > Money Bank. Umowe podpisana mam od 1 listopada 2006 roku i prawdopodobnie
    > zawazylo na odrzuceniu systemu ratalnego. Czy w takim razie macie jakis
    > pomysl, gdzie nieduzym kosztem moglbym uzyskac brakujace pieniadze
> [...]

    Bo to są banki dla emeytów i rencistów.

    Mój przykład :

    Poszedłem kiedys do Saturna bo były promocje telewizorów. Na pierwszej
    stronie gazetki był super TV LCD za 1899zł. Chciałem go nabyc ale gdy
    dotarłem do sklepu już ich nie było :(

    Sklep otwieali o 9 a ja byłem przed 11. Chyba mieli tylko kilka sztuk :((

    Ale pospracerowłem pomiedzy alejkami i spodobał mi sie inny, w sumie nie
    chciałem go kupic, ale cena była równiez atrakcyjna. Zapytałem pana z
    obsługi w sprawie rat a pan mi wydrukował zamowienie i wskazał droge do
    Lukasa. Kobiecie w Lukasie dałem wyciąg z konta z rentą, legitymacje emeryta-
    rencisty i zaświedczenie o zarobkach. Pani nawet nie chiała tego
    zaswiadczenia tylko zrobiła raty na rente. Nawet w ich system nie wpisała ze
    pracuje. Niecałe 5 min. i telewizor był już mój.

    A w Twoim przypadku proponuje KK z Citiego BZWBK lub Polbanku, możesz sobie
    bez problemu rozłożyć zakup na raty, lub wziąc w jakim banku kredyt
    gotówkowy - mniej się opłaca.