  • 11. Data: 2012-08-02 10:02:07
    Temat: Re: Problem z płatnością w USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/02/2012 08:49 AM, Kapsel wrote:

    > Zmiana niestety nie pomogła.

    a co bank na to?
    ciagle czekasz, az bank zadzwoni do ciebie?

  • 12. Data: 2012-08-02 10:22:31
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Thu, 02 Aug 2012 10:02:07 +0200, witek napisał(a):

    > a co bank na to?
    > ciagle czekasz, az bank zadzwoni do ciebie?

    Gadałem z jakimś ziomkiem na mchacie, w pracy trochę mi "nie wypada"
    dzwonić sobie nagle do banku. Spróbuję po południu.

    Powyższe info zostawiłem dla zainteresowanych (dziś i w przyszłości), bo
    proszono mnie wcześniej o info, czy zmiana limitu tych kanałów pomoże.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2012-08-03 08:47:04
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Wed, 01 Aug 2012 19:03:56 +0200, witek napisał(a):

    > zadzwon do banku i sie zapytaj z jakiego powodu transakcja nie przeszla.
    > Tak jak ci sugerowali, pewnie z powodu limitow.

    Gadałem z kumatym nawet człowiekiem na mlinii, mówi że żadnych prób
    transakcji z USA nie odnotowali na tej karcie.

    Sugerował mi, że może podałem błędne dane, ale ja te dane musiałem w jakimś
    panelu na starcie podać przy zakupie i je przyjęło, tyle tylko że nieznane
    były koszty dostawy, stąd jakoś to mięli zrobione, że sami potem musieli
    transakcję przeprowadzić i nie wychodzi.

    Cóż, poddałem się, nie będzie zakupu :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2012-08-03 11:06:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 08:47 AM, Kapsel wrote:

> [...]
    > były koszty dostawy, stąd jakoś to mięli zrobione, że sami potem musieli
    > transakcję przeprowadzić i nie wychodzi.

    mi to wyglada, ze gosciu probowal na terminalu recznie wklepac numer
    karty i przepuscic to transakcje jako zwykla a nie internetowa.
    A na to ci karta z mbanku nie pozwoli. Albo pojdzie jako transakcja
    internetowa albo w ogole.

    Musisz poszukac innej karty, ktora pozwala na takie transakcje, albo
    spytaj czy maja konto na paypal i tak im zaplac.

  • 15. Data: 2012-08-03 11:09:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > były koszty dostawy, stąd jakoś to mięli zrobione, że sami potem musieli
    > transakcję przeprowadzić i nie wychodzi.

    no albo faktycznie sie rabnales w numerze karty. Zalozenie, ze ich
    strona cokolwiek sprawdza jest troche na wyrost.
    Jak to maly sklep to strona poza zapisaniem numeru karty,niczego nie
    robi. Chyba, ze cie gdzies przekierowywali do systemu platnosci.

  • 16. Data: 2012-08-03 11:56:41
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 03 Aug 2012 11:09:08 +0200, witek napisał(a):

> [...]
    > Jak to maly sklep to strona poza zapisaniem numeru karty,niczego nie
    > robi. Chyba, ze cie gdzies przekierowywali do systemu platnosci.

    Było przekierowanie do jakiegoś zewnętrznego systemu.
    Najpewniej jak napisałeś wyżej, nie wprowadzają transakcji jako
    internetowa.
    Pytałem o PayPal już wcześniej, jakoś mnie miła Nancy zingorowała, więc
    odpuszczam temat.

    BTW, ktoś się orientuje gdzie w UE można kupić kapelusze Stetsona? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 17. Data: 2012-08-03 12:33:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 11:56 AM, Kapsel wrote:
    > BTW, ktoś się orientuje gdzie w UE można kupić kapelusze Stetsona? :>

    internet sie orientuje

    http://www.stetson-europe.com/44-1-Shoplocator.html

  • 18. Data: 2012-08-03 12:37:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 11:56 AM, Kapsel wrote:
    > Pytałem o PayPal już wcześniej, jakoś mnie miła Nancy zingorowała, więc
    > odpuszczam temat.

    http://store.stetsonhat.com

    wlazlem tu, i po wrzuceniu czegokolwiek do koszyka pojawia sie ladne
    logo, ze mozna zaplacic paypalem.

    Shopatron accepts Visa, MasterCard, American Express, Discover, and PayPal.

  • 19. Data: 2012-08-03 13:14:41
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 03 Aug 2012 12:37:47 +0200, witek napisał(a):

    > http://store.stetsonhat.com
    >
    > wlazlem tu, i po wrzuceniu czegokolwiek do koszyka pojawia sie ladne
    > logo, ze mozna zaplacic paypalem.
    >
    > Shopatron accepts Visa, MasterCard, American Express, Discover, and PayPal.

    Płacić można, ale napisali w info, że:
    "Stetson Hats only ships within the United States of America"

    Inna inszość, że oni nie mają modelu którego szukam :D (Buffalo)

    Ci z europy też wygląda, że nie mają, bodaj to zeszłoroczny model był.
    Jeszcze powalczę z hamburgerami o PayPala może ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 20. Data: 2012-08-03 13:59:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 01:14 PM, Kapsel wrote:

    > Płacić można, ale napisali w info, że:
    > "Stetson Hats only ships within the United States of America"

    no to kupa.

    > Inna inszość, że oni nie mają modelu którego szukam :D (Buffalo)
    >
    > Ci z europy też wygląda, że nie mają, bodaj to zeszłoroczny model był.
    > Jeszcze powalczę z hamburgerami o PayPala może ;)

    a ty gdzie indziej kupowałeś?

    Podaj link do tego sklepu.