  • 21. Data: 2012-08-03 14:01:28
    Temat: Re: Problem z płatnością w USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 01:14 PM, Kapsel wrote:

    > Ci z europy też wygląda, że nie mają, bodaj to zeszłoroczny model był.
    > Jeszcze powalczę z hamburgerami o PayPala może ;)

    zobacz na nexttag.com czy znajdziesz jakis sklep, ktory wysyla za granice.

  • 22. Data: 2012-08-03 14:56:17
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 03 Aug 2012 13:59:42 +0200, witek napisał(a):

    > no to kupa.

    > a ty gdzie indziej kupowałeś?

    Nooo u hamburgerów właśnie.

    > Podaj link do tego sklepu.

    A co mi tam, od razu dam do kapelusza, jak OT to OT! ;)
    http://tinyurl.com/blnypam

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 23. Data: 2012-08-03 15:33:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 02:56 PM, Kapsel wrote:
    > Nooo u hamburgerów właśnie.

    a bo to jeden hamburger na swiecie

    > A co mi tam, od razu dam do kapelusza, jak OT to OT!;)
    > http://tinyurl.com/blnypam

    Error: Unable to find site's URL to redirect to.

  • 24. Data: 2012-08-03 21:02:13
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 03 Aug 2012 15:33:24 +0200, witek napisał(a):

    > a bo to jeden hamburger na swiecie

    > Error: Unable to find site's URL to redirect to.

    SOA#1..
    Pełny adres jest taki:
    http://www.pfiwestern.com/pfi/western.wear/itemdetl.
    html?lvl1=&lvl2=&item=SB04419834.SNCA-R

    Ale miła Nancy już mi odpisała, że anulowali moje zamówienie, więc się
    zrobiło nieważne :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net