  • 1. Data: 2012-08-01 11:20:34
    Temat: Problem z płatnością w USA
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Cześć,
    mam taki zgryz, że chcę kupić towar w sklepie z USA i to nie wychodzi.

    Z grubsza wygląda tak:
    - mam kartę visa electron z mbanku (limity dość wysoko ustawione)
    - sklep przy płatności prosił o podanie danych do karty kredytowej, visa
    electron jak rozumiem nie jest de facto kredytową, ale ma cvv itd. podałem
    te dane i system przyjął,
    - sklep skontaktował się ze mną po jakimś czasie, że im nie przyjmuje mojej
    karty ("I have tried to process your order twice and both time it was
    declined").

    No i nie wiem co robić :) Sklep sugeruje że mogę mieć zablokowane płatności
    międzynarodowe, ale w systemie mbanku nic na ten temat nie znalazłem, a i
    też płaciłem (ale w rejonie UE) kartą parokrotnie bez problemów.

    Jakieś sugestie? Może potrzebuję prawdziwej kredytówki?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2012-08-01 14:25:08
    Temat: Re: Problem z płatnością w USA
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Kapsel" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > też płaciłem (ale w rejonie UE) kartą parokrotnie bez problemów.
    >

    > Jakieś sugestie? Może potrzebuję prawdziwej kredytówki?

    z tego co wiem lepiej działają "prawdziwa kredytówka"
    zadzwoń do mbank zapytaj się ich czy mieli takie problemy i czy znają
    problem.
    A w tym sklepie nie możesz zapłacić przez PP często mają taką możliwość.

  • 3. Data: 2012-08-01 14:32:52
    Od: mmk <m...@g...com>

    A limit dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych też masz odpowiednio
    wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

  • 4. Data: 2012-08-01 14:36:11
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Wed, 1 Aug 2012 05:32:52 -0700 (PDT), mmk napisał(a):

    > A limit dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych też masz odpowiednio
    wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

    W mbankowej zakładce limitów transakcyjnych dla telefonu i korespondencji
    stoi 0,00 zł. Myślisz że to TO?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-08-01 14:40:54
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    > W mbankowej zakładce limitów transakcyjnych dla telefonu i korespondencji
    > stoi 0,00 zł. Myślisz że to TO?
    >

    > --
    > Kapsel
    > http://kapselek.net
    > kapsel(malpka)op.pl

    zmień a się przekonasz.

  • 6. Data: 2012-08-01 14:49:47
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 14:36:11 UTC+2 użytkownik Kapsel napisał:
    > Wed, 1 Aug 2012 05:32:52 -0700 (PDT), mmk napisaďż˝(a):

    wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

    > W mbankowej zak�adce limit�w transakcyjnych dla telefonu i korespondencji
    >
    > stoi 0,00 z�. My�lisz �e to TO?
    >

    > --
    >
    > Kapsel
    >
    > http://kapselek.net
    >
    > kapsel(malpka)op.pl

    Niewykluczone... tylko napisz, czy zmiana limitów pomogła.

  • 7. Data: 2012-08-01 19:01:25
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "mmk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >
    > http://kapselek.net
    >
    > kapsel(malpka)op.pl

    Niewykluczone... tylko napisz, czy zmiana limitów pomogła.

    zmiana jest bezpłatna warto spróbować, jak nie zadziała znaczy że karta
    mbanku nie jest akceptowana to mnie nie dziwi, ja płaciłem KK i wszystko
    śmiga.

  • 8. Data: 2012-08-01 19:03:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/01/2012 11:20 AM, Kapsel wrote:

> [...]
    > też płaciłem (ale w rejonie UE) kartą parokrotnie bez problemów.
    >

    > Jakieś sugestie? Może potrzebuję prawdziwej kredytówki?

    zadzwon do banku i sie zapytaj z jakiego powodu transakcja nie przeszla.
    Tak jak ci sugerowali, pewnie z powodu limitow.

  • 9. Data: 2012-08-02 08:49:36
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Wed, 1 Aug 2012 19:01:25 +0200, Seba_Fan napisał(a):

> [...]
    >
    > zmiana jest bezpłatna warto spróbować, jak nie zadziała znaczy że karta
    > mbanku nie jest akceptowana to mnie nie dziwi, ja płaciłem KK i wszystko

    Zmiana niestety nie pomogła.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2012-08-02 08:50:12
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Wed, 01 Aug 2012 19:03:56 +0200, witek napisał(a):

    > zadzwon do banku i sie zapytaj z jakiego powodu transakcja nie przeszla.
    > Tak jak ci sugerowali, pewnie z powodu limitow.

    Limity mam na 2k zł, transakcja jest na 200$.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net