  • 1. Data: 2002-07-24 15:55:45
    Temat: Problem z eCardem
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,
    Postanowiłem wykorzystać 'Wirtualnego Delfina' i zrobić zakupy.
    W dwóch różnych miejscach korzystających z eCard
    dostałem informację dla adresu https://pay.ecard.pl cośtam dalej
    'Server not Found'
    Czy ktoś miał dzisiaj również takie problemy ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 2. Data: 2002-07-24 17:07:22
    Temat: Re: Problem z eCardem
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 24, 2002 at 05:55:45PM +0200, Tomasz Skorupa wrote:

> [...]
    > 'Server not Found'
    > Czy ktoś miał dzisiaj również takie problemy ?

    W/g pracownika ecardu z ktorym mialem okazje rozmawiac, to problem
    lezy raczej po stronie sklepu. Na nic nie zdobyly sie proby
    przekonania ze dla mnie nie dziala caly system a nie interesuja mnie
    problemy pomiedzy merchantem a aklajerem.

    Mysle ze poza kazdorazowym opier*laniem sklepu nie ma sposobu aby
    zaczeli sprawe traktowac powaznie. Najlepiej uderzac zarowno do ecardu
    jak i do sklepu. Niestety.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-07-24 17:07:23
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Tomasz Skorupa wrote:
    > Postanowiłem wykorzystać 'Wirtualnego Delfina' i zrobić zakupy.
    > W dwóch różnych miejscach korzystających z eCard
    > dostałem informację dla adresu https://pay.ecard.pl cośtam dalej
    > 'Server not Found'

    Zmien sobie DNSa z tepsianego na jakiś inny (np. 155.158.99.2)
    --
    pjo

    PS. Fajne zakresy tepsa dostała
    inetnum: 80.48.0.0 - 80.55.255.255