  • 11. Data: 2009-12-19 23:43:37
    Temat: Re: Problem z Eurobankiem
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > Krzysia pytasz o radę, ale i Valdi pozwoli wrzucić od siebie trzy grosze do
    > dyskusji :)

    Trzy grosze powiadasz? Grosz do grosza i się na dzienną kapitalizację
    uzbiera :^) Dzięki za opinię.
    mBank póki co, wprawdzie rynkowo trochę mniej w czołówce, ale też z powodu
    ogólnej niezawodności i nie będę ukrywał z sentymentu, na /m/Bank u mnie
    zostaje.

  • 12. Data: 2009-12-20 07:55:01
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Opalski" news:hgjof9$1ce$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > ogólnej niezawodności i nie będę ukrywał z sentymentu, na /m/Bank u mnie

    I też z niego nie rezygnuj - bieżące płatności (+ jakaś rezerwa na
    niespodziewane sytuacje) wykonuj z mBanku, to co masz oszczędzać przelewaj
    do eurobanku.

  • 13. Data: 2009-12-20 16:58:40
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Valdi wrote:
> [...]
    > Eurobank zostaw sobie jako konto/bank stricte pod oszczędności, do
    > codziennych płatności idealnie nadaje się mBank. Piszesz o limitach Emax+ ->
    > eKonto, z tego co wiem to podobne limity już są albo będą w eurobanku
    > (zbytnio się tym nie interesuje bo wrzuciłem do eurobanku kasę i o niej nie
    > myślę - ma przyrastać i tyle). Dlatego też dobra rada jest taka:
    > 1. Przyjmuj pensje na mBank
    > 2. część kasy awaryjnie zostaw sobie na jakimś emax+, resztę pchnij do
    > eurobanku
    > 3. pieniądze na bieżące wydatki zostaw sobie na ekoncie w mBanku.

    To moja strategia :-), z tym, że na ekoncie trzymam na waciki, a
    troszeczkę więcej na eMaxie, żeby się nie zastanawiać, czy w tym
    miesiącu już tego eMax+ używałem.

    Zgubiłem telefon, więc zlikwidowałem sobie w ogóle token i EB teraz
    działa jako skarbonka z jednym zdefiniowanym przelewem do mBanku. Jako
    skarbonka system EB daje radę, choć i tak potrafi zaskoczyć, jak
    napisałem w nieco nowszym wątku. Zdecydowanie szkoda zdrowia, żeby
    traktować euro jako konto do rozliczeń.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 14. Data: 2009-12-20 17:18:03
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "schliesky" news:hgll58$73u$1@inews.gazeta.pl

    > To moja strategia :-), z tym, że na ekoncie trzymam na waciki, a
    > troszeczkę więcej na eMaxie, żeby się nie zastanawiać, czy w tym
    > miesiącu już tego eMax+ używałem.

    He he he jak coś jest dobre to czemu tego nie powielać? :)

  • 15. Data: 2009-12-21 00:15:58
    Od: sharku <s...@a...pl>

    On 19 Gru, 19:16, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dopiero poczatki uzywania i wiekszego doswiadczenia nie mam, generalnie ten
    > bank mimo, ze ma kilka placowek-5, w ktorych swiadczy polowiczna obsluge
    > kasowa, to pretenduje do bycia bankiem prawie wirtualnym).
    > Jezeli zalezy ci na koncie do wplat to mozesz miec e-konto w
    > Lukasie -bezplatne ze zdef. rachunkami na przelew do innego banku i tam juz
    > wykonywac dowolne przelewy. Jest duzo mozliwosci i nalezy w zaleznosci od
    > potrzeb dopasowac sobie zestaw kilku kont w roznych bankach, tak aby twoje
    > koszty operacji, ktore wykonujesz byly zblizone do zera.

    Właśnie EB u mnie służy jako skarbonka, stan konta powyżej 10 k i nie
    płacę za prowadzenie konta, nie mam karty bankomatowej, a tokena w
    komórce więc cały koszt prowadzenia konta to 0 złotych, przelewy też 0
    tak jak w lukasie mam. Chciałem zrezygnowac z Lukasa bo mam od nich
    tokena itd więc miesięcznie chyba 3,5 (token) i 1 (za prowadzenie
    konta). Tylko u mnie dużo placówek mają i mam gdzie wpłacić kasę na
    konto. Natomiast Eb ma tylko jedną i duuuża kolejka jest. Chciałem
    zrezygnować z Lukasa, aby ciąć koszty ( bo kryzys mamy;). Potem
    postarać się o kartę z EB , no i w placówce jest już podobno
    wpłatomat. No ale jak oni sobie robią takie jaja z tym on/off line to
    chyba pozostanę przy lukasie, którego nadal będę używał do wpłat i
    przelewów.

  • 16. Data: 2009-12-21 08:03:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-12-19 19:58, Valdi wrote:
    > codziennych płatności idealnie nadaje się mBank. Piszesz o limitach Emax+ ->
    > eKonto, z tego co wiem to podobne limity już są albo będą w eurobanku

    Valdi,
    Jeszcze nie ma. A skąd wnioskujesz, że będą ?
    Byłbym bardzo niezadowolony, bo w tej chwili to moje główne konto
    "obrotowe"...

    witrak()