  • 1. Data: 2009-12-19 01:40:36
    Temat: Problem z Eurobankiem
    Od: sharku <s...@a...pl>

    Witam jest to mój debiut tutaj więc proszę o wyrozumiałość ;)
    Od ok 6 miesięcy mam konto w eurobanku. Zauważyłem już od pewnego
    czasu, że coraz gorzej się dzieje tzn. Wpłaciłem 5 000 pln na konto w
    placówce, na pytanie kiedy pieniążki będą na koncie to odpowiedź była
    już są. Czekałem 2 dni. Przelewy obojętnie o której godzinie dochodzą
    na następny dzień najszybciej. Czy to jest normalne? Czy po prostu
    przyzwyczaiłem się do poprzedniego konta w lukasie, gdzie pieniądze
    naprawdę były po odejściu od okienka, a przelewy wykonane do 12 były
    zrealizowane tego samego dnia.
    Ale krew mnie zalała dopiero dzisiaj, kiedy to 2 dni wcześniej na
    założonych lokatach na koncie online edytowałem wszystkie i odsetki
    wraz z kapitałem miały być przelane na konto. Dziś jest 19.12,
    zaglądam na konto eurobanku bo mi się wspomniało, że lokaty się
    pokończyły i pieniądze z konta miałem wrzucić na konto
    oszczędnościowe, a tam zonk. Lokaty, które się miały pokończyć 17 i
    18, się ani nie odnowiły ani nie są na koncie. Czy ktoś też miał takie
    cuda?

  • 2. Data: 2009-12-19 06:07:39
    Temat: Re: Problem z Eurobankiem
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 19.12.09 02:40, sharku pisze:
> [...]
    > oszczędnościowe, a tam zonk. Lokaty, które się miały pokończyć 17 i
    > 18, się ani nie odnowiły ani nie są na koncie. Czy ktoś też miał takie

    Pete

  • 3. Data: 2009-12-19 09:30:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "sharku" <s...@a...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...
[...]

    ten ich system czesto nie jest on-line, ale z mojego doswiadczenia przelewy
    z innych bankow dochodza zgodnie z godzinami sesji elixir. Jezeli lokaty
    miales nieodnawialne to one sie same koncza na konto, z ktorego byly
    zalozone. Jezeli system jest off-line to mozesz nie widziec tego, ale jak
    zacznie byc on-line to wszystko wroci do normy. To ich konto nalezy
    traktowac razem z oszczednosciowymi jako skarbonke a nie konto glowne do
    rozliczen, gdyz takie a nie inne dzialanie ich systemu internet. wyklucza
    bezproblemowe wykonywanie przelewow.

  • 4. Data: 2009-12-19 17:13:03
    Od: sharku <s...@a...pl>

    On 19 Gru, 10:30, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > rozliczen, gdyz takie a nie inne dzialanie ich systemu internet. wyklucza

    Eh no właśnie i chyba nie zrezygnuję z tego nieproblematycznego konta
    w lukasie, tylko szkoda, że one mnie kosztuje 3.5 na miesiąc.

  • 5. Data: 2009-12-19 18:16:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <Eh no właśnie i chyba nie zrezygnuję z tego nieproblematycznego konta
    <w lukasie, tylko szkoda, że one mnie kosztuje 3.5 na miesiąc.

    Jezeli chodzi o konta do wykonywania przelewow to masz niezly system w
    mbanku, podobnie Multi (bezplatnie konto w taryfie podstawowej bez kart),
    oraz Alior (konto bez karty jest darmowe, a system generalnie jest on-line,
    duzo lepiej niz Eurobank; niedlugo opublikuja nowa taryfe oplat, takze do
    dlugofalowej wspolpracy lepiej zaczekac i poczytac sobie te nowe podwyzki),
    oraz konto w Meritum (bez karty darmowe, system mocno rozbudowany, ale to
    dopiero poczatki uzywania i wiekszego doswiadczenia nie mam, generalnie ten
    bank mimo, ze ma kilka placowek-5, w ktorych swiadczy polowiczna obsluge
    kasowa, to pretenduje do bycia bankiem prawie wirtualnym).
    Jezeli zalezy ci na koncie do wplat to mozesz miec e-konto w
    Lukasie -bezplatne ze zdef. rachunkami na przelew do innego banku i tam juz
    wykonywac dowolne przelewy. Jest duzo mozliwosci i nalezy w zaleznosci od
    potrzeb dopasowac sobie zestaw kilku kont w roznych bankach, tak aby twoje
    koszty operacji, ktore wykonujesz byly zblizone do zera.

  • 6. Data: 2009-12-19 18:32:35
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hgj5am$2h0b$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > bank mimo, ze ma kilka placowek-5, w ktorych swiadczy polowiczna obsluge
    > kasowa, to pretenduje do bycia bankiem prawie wirtualnym).

    Do czego możesz porównać ich system? Idą w stronę mBank/Multibank czy
    eurobanku? :)
    Jeżeli moja wiedza jest poprawna to w Meritum siedzi Lachowski a to IMHO pod
    względem systemu powinno być dobrą wróżbą. Jeżeli możesz napisać własne
    odczucia odnośnie ich systemu będę bardzo wdzięczny (pozostali grupowicze
    zapewnie również).

  • 7. Data: 2009-12-19 18:37:12
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > glowne do rozliczen, gdyz takie a nie inne dzialanie ich systemu internet.
    > wyklucza bezproblemowe wykonywanie przelewow.

    Krzystof, a czego się można spodziewać używając konto w Eurobanku? Są jakieś
    fakapy przy wykonywaniu przelewów? Kilka testowo zrobiłem i nie było żadnych
    problemów. Zastanawiam się na który bank przerzucić główny ciężar obsługi
    jako konto główne właśnie. mBank operacyjnie jest bez zarzutu, tyle że ma
    słabe procenty i limity przy przerzucaniu kasy z eMax Plusa.

  • 8. Data: 2009-12-19 18:58:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Opalski" news:hgj6go$pho$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > jako konto główne właśnie. mBank operacyjnie jest bez zarzutu, tyle że ma
    > słabe procenty i limity przy przerzucaniu kasy z eMax Plusa.

    Krzysia pytasz o radę, ale i Valdi pozwoli wrzucić od siebie trzy grosze do
    dyskusji :)
    Eurobank zostaw sobie jako konto/bank stricte pod oszczędności, do
    codziennych płatności idealnie nadaje się mBank. Piszesz o limitach Emax+ ->
    eKonto, z tego co wiem to podobne limity już są albo będą w eurobanku
    (zbytnio się tym nie interesuje bo wrzuciłem do eurobanku kasę i o niej nie
    myślę - ma przyrastać i tyle). Dlatego też dobra rada jest taka:
    1. Przyjmuj pensje na mBank
    2. część kasy awaryjnie zostaw sobie na jakimś emax+, resztę pchnij do
    eurobanku
    3. pieniądze na bieżące wydatki zostaw sobie na ekoncie w mBanku.

    Chyba tyle :)

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2009-12-19 19:40:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > względem systemu powinno być dobrą wróżbą. Jeżeli możesz napisać własne
    > odczucia odnośnie ich systemu będę bardzo wdzięczny (pozostali grupowicze

    Z mbankiem rozstalem sie juz kilka lat temu, a przez ten czas zrobili juz
    chyba troche zmian. Meritum- duzo roznych rzeczy, ktore pewnie wyjda w
    trakcie wiekszego uzywania. Otworzylem praktycznie, zeby robic z niego
    lokaty (przy czym te z dzienna trzeba robic na zewnatrz przez wniosek, a
    potem bedzie do nich podglad); tradycyjne lokaty lekko wyzej oprocentowane
    sa w srodku bankowosci internetowej, ale w porownaniu do 'dziennych' nie ma
    sensu ich otwierac. Po wprowadzeniu odbiorcow, przy wykonywaniu przelewow,
    jezeli zaczynasz wprowadzac nazwe odbiorcy system podpowiada odbiorcow z
    wprowadzonej bazy, sa tez kopiowania przelewow i inne rzeczy, ktorych
    jeszcze nie doswiadczylem. W zasadzie konto jest na 0%, chyba ze saldo
    utrzyma sie powyzej 10tys., ale wtedy i tak netto wychodzi gorzej niz
    EB-oszczedn. karty nie mam- nie jest konieczna. Poczta wewnetrzna jest.
    Generalnie oni dopiero planuja chyba wiecej produktow, bo to sa poczatki.
    Chca byc bankiem prawie wirtualnym, gdyz obsluga kasowa jest czesciowa,
    pelnomocnictwa udzielane samemu przez bankowosc internet, ale dotycza tylko
    bankowosci internetowej, troche przypomina to budowanie banku wirtualnego w
    oparciu o bank realny, ale model tego bedzie kompletnie inny niz Aliora, nie
    ma co marzyc o wplatach czy wyplatach na szersza skale w placowce, o walucie
    mozna calkowicie zapomniec, gdyz z inf. jakie uzyskalem w oddziale, to mozna
    jedynie wplacic na lokate walutowa(takie maja w ofercie), ale wyplata lylko
    przelewem swift (czyli nie tanio). Placowek jest na razie 5 ma byc docelowo
    10 w tym roku i to potwierdza chyba kierunek na bank wirtualny.

  • 10. Data: 2009-12-19 19:51:55
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hgja7p$2jdu$1@news2.ipartners.pl

    [ciach]