  • 1. Data: 2013-02-21 22:12:58
    Temat: Problem ... czy da się to jakoś zrobić.
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Mam kartę sim Vodafone Egypt. Chcę ją zdalnie doładować przez ich stronę
    internetową. Niestety system odrzuca mojego citi mastercadra i informuje że
    mam kartę outside Egypt :( Płatność paypalem nie wchodzi w grę. Czy istnieje
    jakaś możliwość stwoorzenia wirtualnej karty kredytowej by była traktowana
    jako pochodząca z Egiptu i po przelaniu na jej konto środków zasilić moją
    kartę sim?

  • 2. Data: 2013-02-21 22:16:48
    Temat: Re: Problem ... czy da się to jakoś zrobić.
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2013-02-21 22:12, Garg07. pisze:
> [...]
    > istnieje jakaś możliwość stwoorzenia wirtualnej karty kredytowej by była
    > traktowana jako pochodząca z Egiptu i po przelaniu na jej konto środków

    Kupić doładowanie na ebayu? U takiego pośrednika co przyjmie kartę? albo
    ma miejscu w kasie supermarketu?

    M.

  • 3. Data: 2013-02-21 22:48:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Garg07. wrote:
> [...]
    > istnieje jakaś możliwość stwoorzenia wirtualnej karty kredytowej by była
    > traktowana jako pochodząca z Egiptu i po przelaniu na jej konto środków

    raczej nie przeskoczysz
    musialaby to byc wirutalna karta wydana przez egipski bank.
    pierwsze 6 cyfr karty okresla kto to wydal i co to za karta.
    Nikt ci nie wyprodukuje karty z numerem do ktorej puli nie ma prawa.

    szukaj posrednika, ktory zaplaci za ciebie

  • 4. Data: 2013-02-23 14:03:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Garg07. napisał(a) :
> [...]
    > jako pochodząca z Egiptu i po przelaniu na jej konto środków zasilić moją

    http://www.ezetop.com/

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 5. Data: 2013-02-23 15:29:24
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kgaeg8$75o$1@node2.news.atman.pl...

    > http://www.ezetop.com/
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek

    Fajna stronka, niestety doładowanie do skutku nie doszło a zablokowało mi 12
    dolców na karcie .... ciekawe kiedy i czy oddadzą :)

  • 6. Data: 2013-02-23 15:45:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Garg07. napisał(a) :
> [...]
    >
    > Fajna stronka, niestety doładowanie do skutku nie doszło a zablokowało mi 12
    > dolców na karcie .... ciekawe kiedy i czy oddadzą :)

    Może doładowanie do Egiptu idzie trochę dłużej? 2 razy używałem
    dla karty rumuńskiej i niemal od razu doładowało.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 7. Data: 2013-02-24 12:41:37
    Od: "Garg 07." <f...@o...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kgakg8$csa$1@node2.news.atman.pl...

    > Może doładowanie do Egiptu idzie trochę dłużej? 2 razy używałem dla karty
    > rumuńskiej i niemal od razu doładowało.

    Niestety ... od razu przyszła informacja że doładowanie ze względów
    techniczych jest niemożliwe. Kasę pewno zwrócą po kilku dniach.

  • 8. Data: 2013-02-24 18:39:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 12:41:37 +0100, Garg 07. napisał(a):

    > Niestety ... od razu przyszła informacja że doładowanie ze względów
    > techniczych jest niemożliwe. Kasę pewno zwrócą po kilku dniach.

    Nic raczej nie będą zwracać. Po prostu nie rozliczą tej transakcji i
    blokada sama wygaśnie po 7 dniach.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-02-24 21:27:35
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >http://www.ezetop.com/

    Good idea but:

    Wszystkie polskie numery przypisuje do Play-a, innych operatorów nie zna. W
    UK podobnie, tylko Vodafone.