  • 11. Data: 2005-08-29 21:53:52
    Temat: Re: Próba włamania czy pomyłka ?
    Od: "kpiasek" <k...@p...fm>

    > Zależy w jakim banku - np. w mBanku czy Multibanku to jest po prostu osiem
    > cyfr. Wpiszesz jakieś przypadkowe 03817215 i możesz komuś zablokować
    konto.

    > P.
    ja blednie w mBanku podawalem
    i mi rowniez kilka razy udalo sie spotkac z moim zablokowanym dostepem
    zarowno w mBanku jak i inteligo (pirwszy raz bylo to na inteligo dzwonilem
    zpanikownany na infolinie ale mila pani z anielsko spokojnym glosem
    poinformowala mnie ze pewnie z loginen ktos sie pomylil i poprosila zebym
    nan nowo ustalil haslo do serwisu www dodala tez ze zdza to sie czesto) wiec
    z doswiadczenia wiem ze nie ma sie co nerwicowac (za pierwszym razem
    zagladalem na konto co 5 minut czy aby napewno mam jeszcze nanim srodki :)
    mialem nawet mysli zeby wszystko przelac gdzie indziej)

  • 12. Data: 2005-08-30 04:51:12
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Komputer w domu z antyvirem z firewallem regularnie sprawdzany ?

    Sprawdź swojego firewalla - http://www.firewallleaktester.com/ (15 testów)

    Darek

  • 13. Data: 2005-08-30 06:39:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    seba napisał(a):

    > Wydaje mi się, że nawet login nie jest przypadkowy.

    W pewnym sensie. Jacek Kowalski miałby login jackowABCD, gdzie ABCD to
    numerek kolejnego KOwalskiego. Mi się parę razy zdarzyło wklepać cyferki
    w odwrotnej kolejności. Czy to oznacza, ze powinno sie mnie wyśledzić,
    prewencyjnie spałować i wrzucic na trzy lata?
    ;-)

    M.

  • 14. Data: 2005-08-30 07:56:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2005 08:39:53 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
> [...]
    > w odwrotnej kolejności. Czy to oznacza, ze powinno sie mnie wyśledzić,
    > prewencyjnie spałować i wrzucic na trzy lata?

    Ja, gdy poznałem moją obecnie już małżonkę to byłem pod takim wrażeniem że
    nagle zapomniałem swoich czterech cyferek za nazwiskiem... po prostu dziura
    w mózgu :) Nie wiem ilu osobom poblokowałem wtedy konta ;)

    Inna sprawa że teraz już chyba nie da się w BPH dostać normalnego
    identyfikatora, jest tylko ten ich 6-9 cyfrowy ID...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004