  • Data: 2018-06-24 18:55:22
    Temat: Re: Premia w BZWBK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chciało Ci się nawet 5 razy machnąć? ;>
    Ale przypomniałem sobie, że o jedną premię - a sporo było tych promo na przełomie
    roku, teraz przystopowali - albo są tak nieżyciowe jak ta, o której piszesz - więc
    rozważam zamknięcie kont, mając na uwadze łyknięcie przez żabę db w nowym roku - a na
    numerach rachunków z db zaleźy mi na tyle, by nie ryzykować sprawdzania, jak sobie
    żaba - czy też wtedy już kupa - poradzi z podwójnymi kontami - musiałem sie upomnieć
    w formie reklamacji. Dali, plus jeszcze nagrodę dodatkową (teraz warto, bo dają
    lepsze, na jesieni rebranding, więc pozbywają się gadżetów z logo żabowym, ostatnio
    dostałem "prawdziwego" parkera), ale nie chcieli się przyznać, czy bez reklamacji bym
    dostał.