  • Data: 2018-06-29 21:50:41
    Temat: Re: Premia w BZWBK
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 czerwca 2018 21:41:45 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Mocno zapadł Ci w pamięć. Jakbym już go nie oddał to bym Ci podarował.
    Bo tak sie wtedy zastanawiałem po co komu pudełko do pendriwa?
    Na biurku ktos to stawia czy jakies inne durne pomysły? a moze na prezent komus?
    > Nasze to marne - ale jakie muszą być niemieckie?

    Ciśnij z rana do Kauflanda- przecena gadżetów w narodowych kolorach, jakies
    kapelusze, gwizdki, opaski(pendriwów nie ma)
    Coś tam Sobie dobierzesz. A po drodze darmową bułke w McDonalds dostaniesz(a moze i
    dwie jak zone zapiszesz);)