  • 1. Data: 2008-11-30 07:28:26
    Temat: Pożyczka bez zaświadczeń?
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Prowadze działalność gospodarczą od maja tego roku i nie mam innych
    dochodów. Czy dostane gdzieś kredyt (ok. 3000zl) bez zaświadczeń?
    W mBanku powiedzieli mi, że jeśli prowadze firme mniej niż rok to nigdzie
    nie dostanę z racji, że nie mam dokumentu o zarobku z US.
    Firma zarejestrowana na ryczałcie (zwolnienie z VAT), jedynym dokumentem w
    tym przypadku sa wpłaty do zus?

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 2. Data: 2008-11-30 07:59:57
    Temat: Re: Pożyczka bez zaświadczeń?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 08:28:26 +0100, Nod napisał(a):

    > Prowadze działalność gospodarczą od maja tego roku i nie mam innych
    > dochodów. Czy dostane gdzieś kredyt (ok. 3000zl) bez zaświadczeń?

    Weź pożyczkę/kredyt jako osoba fizyczna nieprowadząca DG, tak będzie
    najprościej. Nie istnieje też chyba instytucja pożyczki bez zaświadczeń, z
    tego co sie orientowałem swojego czasu nawet jak nie wymagają
    zaświadczenia, to wymagają oświadczenia o dochodach które muszą
    zweryfikować (sobie tylko znanymi sposobami) a to przedłuża całą procedurę
    o conajmniej 2-3 dni.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2008-11-30 08:52:44
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Nod pisze:
> [...]
    > nie dostanę z racji, że nie mam dokumentu o zarobku z US.
    > Firma zarejestrowana na ryczałcie (zwolnienie z VAT), jedynym dokumentem w

    kokos.pl do 1000 po tygodniu, po 3 miesiącach 2500
    więc mniej niż Cię interesuje ale może się przyda...

    --
    radar

  • 4. Data: 2008-11-30 09:11:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Weź pożyczkę/kredyt jako osoba fizyczna nieprowadząca DG, tak będzie
    > najprościej.

    W jaki niby sposob skoro prowadzi DG?
    Pewnie dlatego bylo potrzebne podniesienie gwarancji depozytow do 50 tys
    euro zeby latwiej bylo namawiac do oszukiwania :).

    MK

  • 5. Data: 2008-11-30 09:59:46
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    Nod pisze:
> [...]
    > nie dostanę z racji, że nie mam dokumentu o zarobku z US.
    > Firma zarejestrowana na ryczałcie (zwolnienie z VAT), jedynym dokumentem w

    Wbrew pozorom - PKO B.P. daje takie pożyczki. Na paskarskich warunkach -
    RSO powyżej 30% ale pieniądze są w 15 minut na oświadczenie - warunkiem
    jest posiadanie dobrej historii kredytowej.

  • 6. Data: 2008-11-30 10:06:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-30, Filip Lach <f...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Wbrew pozorom - PKO B.P. daje takie pożyczki. Na paskarskich warunkach -
    > RSO powyżej 30% ale pieniądze są w 15 minut na oświadczenie - warunkiem
    > jest posiadanie dobrej historii kredytowej.

    Z tym, że "oświadczenie o dochodach" to w 99% "oświadczenie o dochodach
    z unowy o pracę". Jak się przyzna, że ma DG, to przywalą tradycyjnie "to
    prosimy przynieść zeszłoroczny PIT, zaświadczenie o niezaleganiu ZUS, US
    i jeszcze to, i jeszcze tamto, a najlepiej to spadaj pan bo nie masz pan
    działalności prowadzonej 6m-cy/9m-cy/rok".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-11-30 11:17:17
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@N...gazeta.pl>

    Sprobuj w Funduszu Mikro. Po 6 miesiacach prowadzenia dzialalnosci. Do 5.000
    bez zaswiadczen.

  • 8. Data: 2008-11-30 13:51:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 08:28, "Nod" <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > nie dostanę z racji, że nie mam dokumentu o zarobku z US.
    > Firma zarejestrowana na ryczałcie (zwolnienie z VAT), jedynym dokumentem w

    Miesiąc temu moja żona otworzyła DG, założyła rachunek mBiznes w
    mBanku i dostała "na piekne oczy" linię kredytową w rachunku 10.000,00
    PLN. Spróbuj.

  • 9. Data: 2008-11-30 18:56:40
    Od: s...@m...com

    > Prowadze działalność gospodarczą od maja tego roku i nie mam innych
    > dochodów. Czy dostane gdzieś kredyt (ok. 3000zl) bez zaświadczeń?

    Provident

  • 10. Data: 2008-11-30 19:40:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 10:11:45 +0100, MK napisał(a):

    > W jaki niby sposob skoro prowadzi DG?

    Nie musi sie przyznawać :)

    --
    best regards,