  • Data: 2010-03-03 08:10:35
    Temat: Re: Porównanie - meritum vs open finance
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinF wrote:

    > wydaje mi sie ze przynajmiej do niedawna w OF byla koniecznosc wyrazenia
    > takiej zgody

    Na stronie www widnieją te formułki dot.zgody na przetwarzanie danych
    osobowych,pokusiłem się jakiś czas temu zadzwonić na infolinie OF i za jej
    pośrednictwem otworzyć lokatę,konsultant nawet nie zapytał, czy wyrażam
    zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
    marketingowo-sprzedażowych.Także jeżeli takiego pytania nie było
    wnioskuję,że OF nie ma prawa przetwarzać moich danych w celach
    marketingowych i sprzedażowych.