    Subject: Re: Pomór na oddziały...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Thu, 10 Oct 2019 12:50:32 +0200

    W dniu 10.10.2019 o 09:13, Robert Sierant pisze:

    > placówek oraz pracowników w sektorze bankowym ubywa, jak często
    > chodzicie do oddziałów?

    Rzadko, ale zdarza mi się.

    Ale w czasach, gdy oddziały wyrastały jak grzyby po deszczu też już
    rzadko chodziłem.

    A taki citek to zlikwidował po prostu wszystkie oddziały (odwrotnie niż
    mbank) i problemu nie ma. Chociaż ja się czuję jakoś bezpieczniej mogąc
    pójść do żywego człowieka, choćbym nawet prawie nie korzystał.

    MJ