  • Data: 2005-11-18 05:57:20
    Temat: Re: Pomocy -potrzebny wzór !!!!!!!!!!!!!
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    news:697c7$437d0e9b$540adbe9$32082@news.chello.pl...

    > A gdzie zabronione jest uwzglednianie np. prowizji do obliczania 'procentu
    > skladanego'? ;)
    > Ten 'skomplikowany' wzor znam dosc dobrze i stad moje zdziwienie :).

    no to bam karty na stół! bo zaczyna sie to przewlekać i nie chcę znowu się
    wpakować w pogaduszki rodem z magla.
    proszę o wzór na procent składany , najlepiej wykładany w szkole podstawowej
    który zawiera to wszystko o czym piszesz
    ja mam na myśli ten z potęgą
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Procent_sk%C5%82adany
    i twierdzę że nie jest to to samo co RRSO

    trainer