  • 1. Data: 2019-10-25 21:23:58
    Temat: Polska bezgotówkowa...
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    dzwonili do mnie któryś już raz, ale jak mówię, że u mnie gotówka nie
    występuje (tylko same pzrelewy) to temat się kończy, jednak teraz
    zaczynam z wynajmem krótkoterminowym więc może jednak (darmowy przez 12
    m-cy) terminal do testów się przyda?

    ma ktoś na pbb DG i skorzystał z tej opcji?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 2. Data: 2019-10-25 22:00:26
    Temat: Re: Polska bezgotówkowa...
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-10-25 o 21:23, Robert Sierant pisze:
> [...]
    > m-cy) terminal do testów się przyda?
    >
    > ma ktoś na pbb DG i skorzystał z tej opcji?

    Żona ma i korzysta - _kilka_ razy w mc-u (SumUp)
    Stosunkowo wysokie prowizje (po roku)
    ale terminal 3G na własność i brak abonamentu,
    wiec dla niej to bardziej opłacalne

    Pozdro

  • 3. Data: 2019-10-27 13:23:34
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-25 o 22:00, Waldek pisze:

    > Żona ma i korzysta - _kilka_ razy w mc-u  (SumUp)
    > Stosunkowo wysokie prowizje (po roku)
    > ale terminal 3G na własność i brak abonamentu,
    > wiec dla niej to bardziej opłacalne
    >
    > Pozdro

    a od kogo ten terminal otrzymała?
    jakie są/będą prowizje po roku?
    jaka branża (jeżeli to ma znaczenie w kontekście prowizji)?

  • 4. Data: 2019-10-27 18:08:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    po roku można zrezygnować?

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl

  • 5. Data: 2019-10-28 23:46:36
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-10-27 o 13:23, Robert Sierant pisze:

    > a od kogo ten terminal otrzymała?
    > jakie są/będą prowizje po roku?
    > jaka branża (jeżeli to ma znaczenie w kontekście prowizji)?

    Sorki, ale nie chce mi sie klepać o tym co można samemu wyczytać ;)
    https://sumup.pl/
    Prowizje takie same - przez rok refundowane
    Branża to usługi

  • 6. Data: 2019-10-28 23:52:00
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-10-27 o 18:08, zlotowinfo pisze:
    > po roku można zrezygnować?

    Można i wcześniej, ale drugi raz do programu refundacji
    się nie załapiesz, chyba że zarejestrujesz nową firmę ;)

  • 7. Data: 2019-10-29 21:14:57
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-28 o 23:46, Waldek pisze:

    > Sorki, ale nie chce mi sie klepać o tym co można samemu wyczytać ;)
    > https://sumup.pl/
    > Prowizje takie same - przez rok refundowane
    > Branża to usługi

    i o to mi chodziło, dzięki za namiar

  • 8. Data: 2019-10-30 10:54:44
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Zajrzyj jeszcze na https://bezgotowki.pl/oferta/
    taka sama zasada, terminal na własność a niższe prowizje niż sumup. Terminal możesz
    wziąć z programu Polska Bezgotówkowa.