  • 1. Data: 2019-10-25 13:01:30
    Temat: Pożyczka bez dokumentów?
    Od: User <U...@U...com>

    Wg reklamy telewizyjnej  smartney.pl  pożycza pieniądze
    bez dokumentów. Jak to działa?
    Czy spłaca ten, czyje dane poda pożyczkobiorca?
    Jak się ustrzec przed możliwością spłacania cudzej pożyczki?

    User

  • 2. Data: 2019-10-25 13:03:42
    Temat: Re: Pożyczka bez dokumentów?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pożycz tak i sprawdź.
    Hint - najpierw załóż konto na słupa.

  • 3. Data: 2019-10-25 13:10:21
    Od: User <U...@U...com>

    > Pożycz tak i sprawdź.
    > Hint - najpierw załóż konto na słupa.

    Po Tobie można się było spodziewać mądrzejszej odpowiedzi. Nie
    zrozumiałeś, że pytam jak się ustrzec.

    User

  • 4. Data: 2019-10-25 13:11:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 13:01:35 UTC+2 użytkownik User napisał:
    > Wg reklamy telewizyjnej  smartney.pl  pożycza pieniądze
    > bez dokumentów. Jak to działa?
    > Czy spłaca ten, czyje dane poda pożyczkobiorca?

    Sprawdź
    Podaj dane prezydenta, albo premiera żeby większa radocha była

    > Jak się ustrzec przed możliwością spłacania cudzej pożyczki?

    Nie ma obowiązku spłacania cudzej pożyczki. Chyba ze poręczysz lub odziedziczysz.

  • 5. Data: 2019-10-25 13:24:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 13:10, User pisze:

    > Po Tobie można się było spodziewać mądrzejszej odpowiedzi. Nie

    Akurat odpowiedź była bardzo mądra i zawierała w sobie informację, że
    "bez dokumentów" oznacza, że może nie musisz pokazywać dowodu, ale
    musisz dokonać przelewu autoryzacyjnego w celu identyfikacji. Niestety
    nie zrozumiałeś tej odpowiedzi, w dodatku zarzuciłeś jej, że jest
    głupia, a tymczasem sam wyszedłeś na głupka.

    > zrozumiałeś, że pytam jak się ustrzec.

    Nie wykonywać nieznanych przelewów autoryzacyjnych.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2019-10-25 13:28:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 października 2019 13:11:08 UTC+2 użytkownik User napisał:

    > Po Tobie można się było spodziewać mądrzejszej odpowiedzi. Nie
    > zrozumiałeś, że pytam jak się ustrzec.

    Przeczytaj książkę "Jak chronić się przed skutkami bliskiego wybuchu jądrowego" albo
    "Wszystko, co wiemy o Heehach".

    W tym wyimaginowanym problemie jest nieco łatwiej - czyli tak, jak odpowiedział Kris.
    Pożyczkę zaś na Twoje dane może próbować wziąć każdy, kto je zna - ale potem jeszcze
    pożyczkodawca musi udowodnić, że wziąłeś ją Ty.

  • 7. Data: 2019-10-25 13:34:42
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 25.10.2019 o 13:24, Liwiusz pisze:

> [...]
    > nie zrozumiałeś tej odpowiedzi, w dodatku zarzuciłeś jej, że jest
    > głupia, a tymczasem sam wyszedłeś na głupka.

    Właśnie informacji o konieczności dokonania przelewu autoryzacyjnego
    *nie zawierała*.

    User

  • 8. Data: 2019-10-25 13:44:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    User <U...@U...com> writes:

    > Właśnie informacji o konieczności dokonania przelewu autoryzacyjnego
    > *nie zawierała*.

    Zawierała :).
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Ah, the Tsar's bazaar's bizarre beaux-arts!

  • 9. Data: 2019-10-25 13:48:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znowu nie wziąłeś leków.

    -----

  • 10. Data: 2019-10-25 13:51:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 13:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Znowu nie wziąłeś leków.

    Owszem, nie wziąłem. Ale cieszę się, że ty o swoich pamiętasz. Tylko
    trochę większa dawka by się przydała.

    --
    Liwiusz