    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polowanie na jelenie - teraz na ZUS
    Date: Wed, 22 Mar 2023 16:17:30 +0100

    W dniu 2023-03-21 o 21:33, Waldek pisze:
    > Witaj,
    >
    > Kanał odzyskiwania dostępu do Twojego profilu PUE został zmieniony.

    Nabieram podejrzeń.

    > Wiadomość wygenerowana dla Loginu PUE: 59******60
    > Wiadomość wysłana automatycznie z systemu Platforma Usług
    > Elektronicznych ZUS
    > (zus.pl)
    > Nie zmieniałeś kanału odzyskiwania dostępu w profilu na PUE? Koniecznie
    > sprawdź plik logowania w załączniku

    Nabieram pewności.

    i poinformuj nas o tym.
    > Prosimy na nią nie odpowiadać.
    > Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy - sprawdź pomoc.
    >

    > Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
    >
    > ---------------------------
    >
    > A W ZAŁĄCZNIKU TROJAN ;)

    No tak.

    Ten post przypomniał mi się, że jakieś 2..3 tygodnie temu ZUS mi pisał
    abym zajrzał do swojego profilu.
    Założyłem go ostatniego dnia grudnia (bo napisali, że obowiązkowe) ale z
    tego co mi się wydaje to obowiązek dotyczy tylko posiadania a nie
    zaglądania.

    W liście z nakazem założenia pisali, że dzięki temu będę mógł sprawdzić
    np. zadłużenie.
    Kilka miesięcy temu zdarzyło mi się wpłacić za mało. Ktoś tam w ZUSie
    musiał błysnąć intelektem że w ZUS P DRA co najmniej dwie pozycje się
    nazywają "Kwota do zapłaty." no i raz wpłaciłem nie tę co trzeba.
    Nadzwyczajnym fuksem zorientowałem się w następnym miesiącu więc dopłaciłem.
    Miałem nadzieję, że jak utworzę to konto to zobaczę ile mi tam odsetek
    naliczyli ale tam wszystko im się zgadzało - bilans 0.
    Ale były tam jakieś dziwne zapisy dotyczące wpłat na coś na co wcale nie
    wpłacam. Zrobiłem sobie z tego jakieś kwity (kompletnie nie pamiętam
    gdzie, ale może znajdę) z zamiarem, że jak kiedyś znajdę czas to się
    dopytam. Na razie nie znalazłem.
    P.G.