  • 1. Data: 2009-02-15 12:59:55
    Temat: Polecam mBank
    Od: a...@g...com

    Witam serdecznie,

    Nie narzucając się zbytnio, mam małą prośbę do osób chcących założyć
    konto w mbanku, jakiekolwiek, czy to osobiste czy biznesowe. Moim
    celem z promocji jest uzyskanie aparatu cyfrowego, wśród znajomych mam
    obiecane 2 pkt(dalej też szukam, ale czasu coraz mniej), jeśli ktoś
    byłby w stanie pomóc, Wielkie dzięki. Aparat bardzo by się przydał do
    dokumentowania każdego dnia nowego członka rodziny.

    Moje ostatnie 10 cyfr konta które należy wpisać we wniosku to: 02
    3101 4735
    Ania

  • 2. Data: 2009-02-15 13:27:38
    Temat: Re: Polecam mBank
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Oddal się spamerze

  • 3. Data: 2009-02-15 14:15:10
    Od: " " <b...@g...pl>

    jak bedziesz kupowac pieluchy to wydaj 199pln na aparat - wiesz dostaniesz
    nawet karte pamieci GRATIS :D

  • 4. Data: 2009-02-15 14:35:17
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > dokumentowania każdego dnia nowego członka rodziny.
    >
    > Moje ostatnie 10 cyfr konta które należy wpisać we wniosku to: 02

    Bezczelność ludzka, głupota, nie zna granic.
    ŻENADA.PL!

    zyga

  • 5. Data: 2009-02-15 15:36:53
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > dokumentowania każdego dnia nowego członka rodziny.
    >
    > Moje ostatnie 10 cyfr konta które należy wpisać we wniosku to: 02

    Witaj na grupie. Niestety, to jest dość "specjalistyczna" grupa dyskusyjna,
    na której większość piszących jest lub była klientami mBanku - i raczej ma
    dość mierne mniemanie o tej firmie. Spróbuj z inną grupą, bo tutaj tylko
    ludzie mogą się denerwować.

    k.

  • 6. Data: 2009-02-15 17:40:14
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:

    > byłby w stanie pomóc, Wielkie dzięki. Aparat bardzo by się przydał do
    > dokumentowania każdego dnia nowego członka rodziny.

    Moje gratulacje. ;-)
    Punkt za szczerość ale by polecać mBank na grupie trzeba się trochę
    napracować. Na przykład podkreślić jego niewątpliwe zalety - "Dzięki
    darmowym przelewom i znakomitej internetowej obsłudze mBanku szybko i
    tanio można umieścić swoje pieniadze w innych bankach".

  • 7. Data: 2009-02-15 17:52:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @ napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > mBanku - i raczej ma dość mierne mniemanie o tej firmie. Spróbuj z
    > inną grupą, bo tutaj tylko ludzie mogą się denerwować.

    ?
    Wypraszam sobie mowienie za wszystkich.
    Ja mam *na razie* zdanie całkiem ok.

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

  • 8. Data: 2009-02-15 18:01:17
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    To i przeciez napisal: "większość piszących" a nie "wszyscy". :)

    > Ja mam *na razie* zdanie całkiem ok.

    Poczekaj do drugiej - trzeciej reklamacji. Swiatopoglad Ci sie
    zmieni...

  • 9. Data: 2009-02-15 18:06:09
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Budzik" news:15022009.3AC6208B@budzik61.poznan.pl

    > Wypraszam sobie mowienie za wszystkich.
    > Ja mam *na razie* zdanie całkiem ok.

    Dobrze napisałeś - na razie. Nie życzę Ci źle ale oby ci minka nie zrzedła
    jak trafisz na pospolity beton kiedy będziesz chciał coś reklamować itp.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-02-15 18:36:21
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > Poczekaj do drugiej - trzeciej reklamacji. Swiatopoglad Ci sie
    > zmieni...

    Miałeś jakieś problemy z reklamacjami w mBanku`?
    Pytam z ciekawości, bo wydaje mi się, że cały czas piszesz z USA.