  • 1. Data: 2010-02-01 12:55:21
    Temat: Polbank - ograniczona liczba przelewów?
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Planowałem wysłać dziś z Polbanku (przez internet) kilkanaście przelewów.
    Tymczasem po zleceniu 9-go przelewu system oświadczył, że przekroczyłem
    dzienny limit. Jak to jest z tymi limitami: dotyczą liczby przelewów czy
    przelewanej kwoty? Jeśli ktoś wie na ten temat coś więcej?

  • 2. Data: 2010-02-01 13:15:55
    Temat: Re: Polbank - ograniczona liczba przelewów?
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 1, 1:55 pm, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > dzienny limit. Jak to jest z tymi limitami: dotyczą liczby przelewów czy
    > przelewanej kwoty? Jeśli ktoś wie na ten temat coś więcej?

    Sa limit kwot przelewow na kanale internetowym. Okreslasz je podobnie
    jak limity kart przy zakladaniu konta.

  • 3. Data: 2010-02-01 18:21:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 12:55:21 +0000, napisał(a):

> [...]
    > przekroczyłem dzienny limit. Jak to jest z tymi limitami: dotyczą liczby
    > przelewów czy przelewanej kwoty? Jeśli ktoś wie na ten temat coś więcej?

    Jeżeli nic nie grzebałeś przy koncie to masz limit dzienny na przelewy
    5k. Aby go zwiększyć musisz się udać do oddziału i złożyć stosowny
    papier, no chyba że coś się zmieniło i można to zrobić przez www albo
    partyline.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-02-02 10:51:29
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 1 Lut, 19:21, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > 5k. Aby go zwiększyć musisz się udać do oddziału i złożyć stosowny
    > papier, no chyba że coś się zmieniło i można to zrobić przez www albo

    Taka zmiana przez www byłaby bezsensowna chyba(mogłoby w ogóle nie być
    limitu) ;)