  • 1. Data: 2010-02-13 13:11:50
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    news:16bfe25b-d948-47c3-8877-03bb8406f100@h2g2000yqj
    .googlegroups.com

    > Stany ucza rzeczy, ktorej czesto brakuje w Europie: tolerancji.

    chyba niewiele wiesz o Europie.

    > Popatrz na te dyskusje. Od trzech dni staram sie ludziom wyjasnic, ze
    > czeki sa OK. I od trzech dni slysze ze "zacofanie". W porywach wpadnie
    > nawet cos o Guantanamo.

    Bredzisz jak potuczony. Pokaż mi post, w dyskusji o "nowoczesnych" czekach,
    w którym sobie gaworzyliśmy o guantanamo.

    > Mysle ze powinienes przyjechac do Stanow. I koniecznie zaliczyc
    > zwiedzanie Kalifornii, Oregonu i Vermont (Vermontu?). Swiatopoglad Ci
    > sie moze zmienic. :)

    myślę, że powinieneś przyjechać do Berlina, Hamburga, Amsterdamu i innych
    miast, połazić po ulicach, pójść do klubu na całonocną imprezę, klapnąć w
    knajpce popijać dobre piwo, pogadać z ludźmi itp. - przeświadczenie, że w
    Europie brakuje tolerancji Ci się może zmienić.

  • 2. Data: 2010-02-13 15:59:21
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Lut, 08:11, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Bredzisz jak potuczony. Poka mi post, w dyskusji o "nowoczesnych" czekach,
    > w kt rym sobie gaworzyli my o guantanamo.

    Alez prosze bardzo:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/eb
    a91e97c82bc94d

  • 3. Data: 2010-02-13 16:15:02
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    googlegroups.com

    > http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/eb
    a91e97c82bc94d

    zwracam honor! :)
    A tak na marginesie to prawda az tak bardzo Cie boli? :) Jak by sie nie
    starac to piekielkiem Gauntanamo zarzadzaja szeroko rozumiane USA.

  • 4. Data: 2010-02-13 16:20:31
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    ...@3...googlegroups.com

    ba91e97c82bc94d

    > zwracam honor! :)
    > A tak na marginesie to prawda az tak bardzo Cie boli? :) Jak by sie nie
    > starac to piekielkiem Gauntanamo zarzadzaja szeroko rozumiane USA.

    Przenosisz swoje "uczucia" w stosunku do rzadu na jednostki. Podobnie
    rozumowali panowie, ktorzy scinali amerykanskim dziennikarzom glowy w
    Afganistanie i Pakistanie. To nie jest zdrowe podejscie do zycia.

    Nie masz zielonego pojecia kim jestem ani co robie. Moze co tydzien
    jezdze do DC i protestuje przed Bialym Domem przeciwko polityce
    zagranicznej USA?

  • 5. Data: 2010-02-13 16:33:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    o.googlegroups.com

    > Przenosisz swoje "uczucia" w stosunku do rzadu na jednostki. Podobnie
    > rozumowali panowie, ktorzy scinali amerykanskim dziennikarzom glowy w
    > Afganistanie i Pakistanie. To nie jest zdrowe podejscie do zycia.

    Nie mam do tego prawa?
    To juz taki ogólny trend by kochac USA i wszystko co z nim zwiazane?
    To jakis przymus, ze mam pisac poemy pochwalne odnosnie kazdego czlowieka,
    który choc by przez obywatelstwo, zielona karte czy inny dokument badz wiezy
    krwi jest zwiazany z najbardziej bandyckim krajem na ziemi?

    Odpowiedz na pierwszy pytanie brzmi: tak mam!
    na dwa pozostale brzmi nie.
    A moze ty za bardzo wyczulony jestes na swoim punkcie badz USA jako takiego?
    :)
    Ze swojej strony na taki "stresik" polecam kufelek dobrego europejskiego
    piwa (najlepiej jakiegos Belka przechylic pod wieczór) - wiekszosci ludzi ze
    starego kontynentu pomaga :D

    > Nie masz zielonego pojecia kim jestem ani co robie.

    Nie odczuwam najmniejszej potrzeby zdobycia wiedzy na ten temat.

    > Moze co tydzien
    > jezdze do DC i protestuje przed Bialym Domem przeciwko polityce
    > zagranicznej USA?

    nie wydaje mi sie ;) ale oczywiscie moge byc w bledzie.

  • 6. Data: 2010-02-13 22:38:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > Nie mam do tego prawa?

    No chyba nie, jednak czlowiek moze odpowiadac wylacznie za to, na co
    osobiscie ma wplyw, np. jesli zrobi cos, czego mogl nie zrobic itp.
    Jesli ktos nie ma wplywu na dane dzialanie, to nijak nie moze za nie
    odpowiadac.

    Nacjonalizm i np. nienawisc do jakiegos narodu albo obywateli jakiegos
    panstwa itp. nie sa ani racjonalne, ani nie wystepuja chyba w zadnym
    wzglednie normalnym prawodawstwie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2010-02-13 22:50:18
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Lut, 17:38, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nacjonalizm i np. nienawisc do jakiegos narodu albo obywateli jakiegos
    > panstwa itp. nie sa ani racjonalne, ani nie wystepuja chyba w zadnym

    Dziekuje bardzo!

    Valdi - Mam nadzieje ze nie bede musial pisac o Piotrze Stańczaku
    zeby ci oczy otworzyc.

  • 8. Data: 2010-02-14 07:40:56
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m34olkn4lw.fsf@intrepid.localdomain

    > Nacjonalizm i np. nienawisc do jakiegos narodu albo obywateli jakiegos
    > panstwa itp. nie sa ani racjonalne, ani nie wystepuja chyba w zadnym
    > wzglednie normalnym prawodawstwie.

    Jezeli juz poruszamy kwestie nacjonalizmu, któremu w wielu przypadkach
    bardzo blisko do rasizmu to... to odnosze subiektywne odczucie, ze to
    Amerykanie sa najbardziej wrogo nastawiona nacja do obcych ludzi. Biore
    poprawke na to, ze takie poglad wyrobilem sobie po 6 miesiecznym pobycie za
    wielka woda w latach 90 - tych i od tego czasu pewne rzeczy mogly sie
    zmienic.

  • 9. Data: 2010-02-14 07:50:05
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    b.googlegroups.com

    > Valdi - Mam nadzieje ze nie bede musial pisac o Piotrze Stańczaku
    > zeby ci oczy otworzyc.

    A co to ma Piotr Stańczak, który zginął po części z winy polskiego rządu do
    tematu nacjonalizmu i pochodznych. To jest twój argument do swoistego
    rodzaju narzucenie mi "miłowania" USA za sam fakt ich istnienia i
    gloryfikacji głupoty i lenistwa ich obywateli?
    Nie wiem czy dostrzegasz to w swoim zacietrzewieniu, ale ja nie nawołuję, że
    by na Amerykę poleciały od strony wschodu i zachodu tysiące rakiet z
    głowicami atomowymi a obywateli USA nabijać na palę tylko za pochodzenie.

    Ja oczekuję i marzę tylko o jednym - niech USA zajmą się sobą a Jankesy nie
    uważają się wszędzie za naród dotknięty ręką boga, który wychodzi z
    założenia, że wszystko co jest u nich i jest z nimi związane jest the best.
    Wsio.

  • 10. Data: 2010-02-14 09:45:24
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    ...@c...googlegroups.com

    > A co to ma Piotr Stańczak, który zginął po części z winy polskiego rządu do
    > tematu nacjonalizmu i pochodznych.

    To ze Piotr Stanczak zginal z rak ludzi ktorzy przeniesli swoje
    "uczucia" do rzadu na jednostke. Dokladnie to co mozna zaobserwowac u
    Ciebie w stosunku do rzadu USA i jednostek w jakikolwiek sposob
    zwiazanych z USA, np. mnie. I co nam wszystkim juz publicznie
    wyjasniles.

> [...]
    > uważają się wszędzie za naród dotknięty ręką boga, który wychodzi z
    > założenia, że wszystko co jest u nich i jest z nimi związane jest the best.

    Cudownie! Kazdy ma jakies marzenia. Ale co JA osobiscie mam wspolnego
    z Twoimi marzeniami? To ze pisze ze Stanow?