eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecam › Re: Polbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecam
    From: Dobek <s...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecam
    Date: Thu, 21 Feb 2008 22:27:22 +0100

    Ochódzki pisze:

    > Reasumując po raz kolejny mam stresa, właściciele nieruchomości tracą
    > cierpliwość a ja czuje się jak namolny petent za PRLu. Nie polecam
    > kredytów w Polbanku.

    Oferta ciekawa (jedna z lepszych na rynku), obsługa na poziomie Bareji
    właśnie, czas rozpatrywania, wypłata transz, obsługa "posprzedażna" itp
    dramat.
    Zależy na czym komu zależy. Jeżeli tylko na ofercie sensu stricte to ok,
    jeżeli chce spać spokojnie to już nie bardzo.
    Muszą trochę pobyć na rynku i się otrzaskać a przede wszystkim kupić
    centralny system do rejestracji elektronicznej wszelkich dokumentów oraz
    ich późniejszego obiegu. Póki co "ja tam widzę niezły burdel". Zaginione
    dokumenty, przemieszane dokumenty, wsio norma w Polbanku.

    p.s.
    Od reguł j.w. zdarzają się wyjątki, które są obsługiwane szybko i sprawnie.

    --
    Pzdr
    Dobek