  • 21. Data: 2009-08-27 21:40:19
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
    > Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

    Gdybym wiedział że zamawianie karty przez telefon będzie taką udręką to tak
    bym pewnie zrobił, zwłaszcza że w końcu i tak musiałem przejść się do
    oddziału by przy pracowniku banku zrobić wydruk potwierdzenia przelewu za
    PIT :) Cóż, teraz mogę tylko czekać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 22. Data: 2009-08-28 06:59:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    > Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

    Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
    można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
    wniosek. U mnie załatwienie drugiej (by załapać się na promocję) trwało
    jakieś 15 minut w oddziale + 1,5 tygodnia czekania na kartę. Teraz tylko
    spłacę starą i też sobie ją wymienie na nową.

    PS. Za to w systemie nie zmieniało mi się "saldo bieżace" na nowej karcie,
    ciągle było -0PLN :), napisałem przedwczoraj do nich w tej sprawie i
    dzisiaj już saldo poprawne. Niestety na pytanie czy można wyłaczyć te
    cholerne zasady bezpieczeństwa przy logowaniu nie odpowiedzieli.

    --
    Kojer

  • 23. Data: 2009-09-09 12:57:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:59:42 +0200, Robert Kois napisał(a):
    > Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
    > można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
    > wniosek.

    Ech, co za patałachy...
    Przysłali odpowiedź na reklamację: "... iż z uwagi na konieczność podjęcia
    dodatkowych czynności wyjaśniających, ostateczny termin rozpatrzenia
    reklamacji zostaje wydłużony".

    Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
    zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
    czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
    z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
    doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2009-09-09 13:40:25
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

> [...]
    > doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)

    Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
    myśl podsunęłam ;(
    I tak porównuję proces załatwiania tych kart - u mnie od wtorku do
    piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku,
    u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem.
    BTW, jak byłam składać wniosek, to jakiś facet reklamował właśnie świeżo
    otrzymaną pocztą kartę Komfortową - złe nazwisko było. Wychodzi na to,
    że ja miałam sporo szczęścia i raczej nie powinnam służyć jako
    przeciętny przykład ;/

    --
    Imka

  • 25. Data: 2009-10-15 22:12:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 15:40:25 +0200, Imka napisał(a):
> [...]
    > piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku,
    > u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem.

    Nic to, w końcu ruszyłem się do oddziału wypowiedzieć umowę o kartę. Potem
    jadąc zadzwoniłem na infolinię i akurat trafiłem na panią u której
    zamawiałem tego golda (aż taka to rzadkość że mnie zapamiętała czy co? :)
    Sama się zdziwiła że w dokumentach jest wniosek o "komfortową" - ale w
    każdym razie wysłała do mnie kuriera z nowymi papierami, tym razem
    sprawdziłem i we wniosku był zaznaczony gold. Zobaczymy, może pójdzie
    lepiej...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 26. Data: 2009-11-13 11:14:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]
    > In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:
    > Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na

    No i wczoraj dotarła nareszcie ta karta co powinna...
    Hmm, w sumie to im zeszło trochę licząc od połowy czerwca ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 27. Data: 2009-11-13 17:03:50
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:slrnhfqft2.p0p.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

    > No i wczoraj dotarła nareszcie ta karta co powinna...
    > Hmm, w sumie to im zeszło trochę licząc od połowy czerwca ;)

    Ufff!
    No to chyba nawet pobili rekord mBanku w przyznawaniu platynowej... ;->
    Strasznie wymyślną kartę sobie zażyczyłeś ;)

    Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz).
    Mnie on wręcz rozczula :)

    --
    Imka

  • 28. Data: 2009-11-14 00:29:28
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Imka pisze:

    > Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz).
    > Mnie on wręcz rozczula :)

    :)
    Dopiero teraz "przemyslalem" Swietny :)))