  • 1. Data: 2008-10-02 06:51:26
    Temat: [Polbank] Z cyklu grecka przygoda
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Myślę, że warto by utworzyć taki cykl, w którym w wolnych chwilach możemy
    wpisywać swoje przygody z tym bankiem. Moim zdaniem ten bank jest bardzo
    wyrazisty, bo albo jest najlepszy albo najgorszy - stanów pośrednich tam
    się nie uświadczy.

    Oto moja mała historyjka. Moja dziewczyna zakupiła dwa bilety na kk jeden
    około 330 euro drugi 430 euro. Chciała prędzej znać ceny. Patrzę w TOiP
    jest coś takiego jak darmowy mini-wydruk z 5 ostatnich operacji w
    bankomacie. Podjechałem sprawdzić. Drukuję, owszem są kwoty, ale tylko w
    euro :) czyli dalej, wiemy tyle ile wiemy. Cóż, na grupie ktoś wspominał,
    aby zadzwonić na partyline. Zadzwonione i Pan podał kwoty. Nie jest źle.
    Przekazaliśmy znajomym ile wyszło za bilety. I teraz uwaga. Przychodzi
    wyciąg, ja tak okiem rzuciłem i coś mi te kwoty nie pasują. Szukam co
    podał Pan na partyline i tak: jedna kwota jest większa o 11 PLN a druga
    mniejsza o 10 PLN hłe hłe (podobno jak Pan podawał kwoty to długo, to
    trwało, tak jakby liczył coś na boku na kalkulatorze - zaznaczam, że
    minął już ponad tydzień od zakupu, więc raczej na pewno się rozliczyły)
    czyli bilans się prawie zgadza. Ja musiałem znajomych przeprosić i oddać
    lub poprosić o mała dopłatę. Taki to jest właśnie cały urok Polbanku :)
    ale i tak go lubię, bo euro wyszło po 3,30!

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-10-02 07:44:31
    Temat: Re: [Polbank] Z cyklu grecka przygoda
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:gc1r1e$vkn$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > lub poprosić o mała dopłatę. Taki to jest właśnie cały urok Polbanku :)
    > ale i tak go lubię, bo euro wyszło po 3,30!

    taki jest urok płatności kk w walucie obcej i tak jest w każdym banku

  • 3. Data: 2008-10-02 08:17:54
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > taki jest urok płatności kk w walucie obcej i tak jest w każdym banku

    dokladnie to normalka najpierw blokuja co innego a potem rozliczaja co
    innego ladnie to widac w podgladzie blokad w mbanku. Kazdy bank tak ma,
    Polbank za to ma najlepsze kursy

  • 4. Data: 2008-10-02 08:39:20
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Czy KK Polbanku ma IDENTYCZNE kursy co debetowa VE?

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 5. Data: 2008-10-02 09:37:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 2 Oct 2008 08:39:20 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

    > Czy KK Polbanku ma IDENTYCZNE kursy co debetowa VE?

    Prawdopodobnie tak.

    Tak btw to z niedawnego pobytu na Teneryfie mi wyszło
    KK Polbank ~2,29-2,30 za euro (dokładnie będę wiedział jak wyciąg będzie -
    to średnia z kilku transakcji)
    Debetowa Eurobank w bankomacie 3,33 +5zł co dawało w zależności od kwoty
    3,35-3,36
    VE mbank teoretycznie bez prowizji za bankomaty - 3,40

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2008-10-02 09:55:36
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 11:37:09 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Tak btw to z niedawnego pobytu na Teneryfie mi wyszło KK Polbank
    > ~2,29-2,30 za euro

    2,30 zł??? Nie pomyliłeś się?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2008-10-02 10:03:32
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 2 Oct 2008 09:55:36 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > 2,30 zł??? Nie pomyliłeś się?

    e tego, oczywiście 3,29-3,30 :)
    --
    Kojer

  • 8. Data: 2008-10-02 10:25:48
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 12:03:32 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > e tego, oczywiście 3,29-3,30

    Już chciałem lecieć do Polbanku, podpisać co każą a następnie rzucić się
    w wir choćby wirtualnych zakupów (albo brać na jutro urlop i do Goerlitz
    albo i Berlina zasuwać ;-)

  • 9. Data: 2008-10-02 10:33:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 2 Oct 2008 10:25:48 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Już chciałem lecieć do Polbanku, podpisać co każą a następnie rzucić się
    > w wir choćby wirtualnych zakupów (albo brać na jutro urlop i do Goerlitz
    > albo i Berlina zasuwać ;-)

    Ehh, żeby oni mieli jakikolwiek podgląd transakcji. I jakiś podział na
    okresy rozliczeniowe :).

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2008-10-02 10:43:34
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 10:17:54 +0200, sensei napisał(a):

    > dokladnie to normalka najpierw blokuja co innego a potem rozliczaja co
    > innego ladnie to widac w podgladzie blokad w mbanku. Kazdy bank tak ma,
    > Polbank za to ma najlepsze kursy

    Nie zrozumieliście mnie. Pan na partyline twierdził, że te transakcje są
    już rozliczone i taka kwota będzie na wyciągu.

    Xenocide