  • 11. Data: 2008-10-02 11:22:24
    Temat: Re: [Polbank] Z cyklu grecka przygoda
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie zrozumieliście mnie. Pan na partyline twierdził, że te transakcje są
    > już rozliczone i taka kwota będzie na wyciągu.

    nie należy ślepo wierzyć w to co mówią na infolinii...;-D

    zadzwoniłem kiedyś na info eurobanku i zapytałem czy ichnimi kartami
    debetowymi można płacić w necie, kobita powiedziała, że nie mają takich kart
    w ofercie, smutne ale prawdziwe...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-10-02 13:01:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> writes:

    > zaznaczam, że
    > minął już ponad tydzień od zakupu, więc raczej na pewno się rozliczyły)

    Nie ma w tym nic pewnego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2008-10-03 11:18:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 15:01:39 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nie ma w tym nic pewnego.

    No Pan poinformował, że są rozliczone i zaraz poda ich kwotę.

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-10-03 11:22:18
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jeszcze jeden babolek wyszedł. Uważajcie na mini-wyciągi z bankomatu. Na
    moim było coś takie, że dwie transakcje tego samego dnia i na tę samą
    kwotę. Na pierwszy rzut oka widać, że jakby podwójnie nabite:
    05.09 - 66,24 PLN
    Na wyciągu za to jest coś takiego:
    05.09 - 64 PLN
    09.09 - 69 PLN
    i to są zakupy w dwóch różnych miejscach czyli wszystko ok.

    Także te mini-wyciągi proszę brać także z przymrużeniem oka.

    Xenocide

  • 15. Data: 2008-10-07 21:01:12
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Ja swoją przygodę z Polbankiem już dawno zakończyłem, jednak zastanawia
    mnie, jakie parametry musi spełniać bank, aby być dopuszczony na polski
    rynek ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://tiny.pl/85vd

  • 16. Data: 2008-10-07 21:02:42
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 7 Oct 2008 23:01:12 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Ja swoją przygodę z Polbankiem już dawno zakończyłem, jednak zastanawia
    > mnie, jakie parametry musi spełniać bank, aby być dopuszczony na polski
    > rynek ?

    Obecnie chyba wystarczy, że będzie miał pozwolenie na działalność w
    którymkolwiek z państw UE.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki