  • 1. Data: 2008-10-01 20:20:23
    Temat: [Millenium]KK MC WWF
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj chcialem sobie wyrobic przedmiotowa karte i okazalo sie, iz "Nie
    da sie". Karta coprawda miala byc dostepna w ofercie od 1 pazdziernika
    i... jest dostepna, ale nie ma jej w systemie i nie da sie o nia
    zawnioskowac. Co dziwne niewiadomo kiedy sie bedzie dalo (odeslano mnie
    na przyszly poniedzialek).

    Poza tym ciekawe jak sie prezentuje ten ekologiczny kawalek plastiku, z
    ktorego karta jest zrobiona ? Czy to nie jest jakis bubel ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-10-01 21:27:06
    Temat: Re: [Millenium]KK MC WWF
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > Poza tym ciekawe jak sie prezentuje ten ekologiczny kawalek plastiku, z
    > ktorego karta jest zrobiona ? Czy to nie jest jakis bubel ?

    Ale że oni myślą, że karta z ekologicznego plastiku przyczyni się do tego,
    ze na Ziemi będzie czyściej i dostatniej? ;-)

  • 3. Data: 2008-10-02 03:44:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:gc0q2c$fl5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ale że oni myślą, że karta z ekologicznego plastiku przyczyni się do tego,
    > ze na Ziemi będzie czyściej i dostatniej? ;-)

    E, nie sądzę.Co najwyżej oni myślą, że niektórzy ludzie tak myślą i się
    dadzą z tego powodu nakręcić na tę kartę.

    marekz

  • 4. Data: 2008-10-02 17:29:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > E, nie sądzę.Co najwyżej oni myślą, że niektórzy ludzie tak myślą i się
    > dadzą z tego powodu nakręcić na tę kartę.

    Mi sie po prostu ta karta podoba - wizualnie. A jak dodatkowo jakis tam
    promil tego co wydam pojdzie na zwierzaczki zamiast do kieszeni prezesa
    to bede szczesliwszy :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-10-02 18:36:30
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > Mi sie po prostu ta karta podoba - wizualnie. A jak dodatkowo jakis tam
    > promil tego co wydam pojdzie na zwierzaczki zamiast do kieszeni prezesa to
    > bede szczesliwszy :)

    Fakt - ładna jest.