  • Data: 2005-04-05 23:36:35
    Temat: Re: Pogrzeb Papieża a ELIXIR
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnd566t1.sh8.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...

    > Tyle tylko, że weekendy/święta, itd mozna przewidzieć. A co ma zrobić
    > człowiek któremu (na przykład) lokata (czy bon skarbowy...) kończy sie w
    > czwartek (wieczorem, żeby nie było za prosto), a należność ma w piątek ?
    >
    > Ma jakąś podstawę na przesunięcie terminu choćby na sobotę?
    > KJ

    Jesli ma zobowiazanie to zwykle jest brany pod uwage termin wplywu pieniedzy
    na jego rachunek. Z informacji ktorymi dysponujemy teraz wynika, ze banki
    pracowac nie beda, ale zalozmy, ze jakis bank pracuje i nawet sa rozliczane
    sesje, ale bank wierzyciele w nich nie uczestniczy (bo nie pracuje).
    Pieniadze nie wplyna na rachunek wierzyciela. Dla ulatwienia zalozmy, ze nie
    jest to piatek, ale inny, zwykly dzien, a bank wierzyciela wypadl tego dnia
    z rozliczen. Jaka wtedy dluznik ma podstawe na przesuniecie terminu na
    nastepny dzien? ;)
    Mysle, ze przesadzacie, jest to sytuacja wyjatkowa i brak rozliczen nie
    spowoduje tragedii.

    Maciej

    PS. KIR jeszcze nie podjal decyzji, wiec mysle, ze na razie nie ma o czym
    dyskutowac. Ja wyrazilem tylko swoja opinie, ale to nie ja decyduje o tym
    czy KIR bedzie pracowal ;).