eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodwyżki w santander od grudnia. › Re: Podwyżki w santander od grudnia.
  • X-Received: by 2002:a25:4cc7:: with SMTP id z190mr43479144yba.213.1600350338759; Thu,
    17 Sep 2020 06:45:38 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:4cc7:: with SMTP id z190mr43479144yba.213.1600350338759; Thu,
    17 Sep 2020 06:45:38 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!news.uzoreto.com!tr1.eu1.usenetexpress.com!feeder.usenetexpress.com
    !tr1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!border2.nntp.dca1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.googl
    e.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 17 Sep 2020 06:45:38 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5f63154c$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <4...@g...com>
    <5f623db8$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5f63154c$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 17 Sep 2020 13:45:38 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 67
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:653039
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 17 września 2020 09:50:59 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
    > W dniu 16.09.2020 o 22:17, Dawid Rutkowski pisze:
    >
    > > To jakiego typu masz ten ROR, skoro jest "od zawsze"? Czy też może systematycznie
    (albo po prostu raz, a ostatnio) zmieniałeś, aż w końcu stało się "kontem jakie
    chcę"?
    > >
    > teraz mam KJC, ale wcześniej inne typy, w zasadzie pierwsze swoje konto
    > bankowe miałem w WBK SA, później BZWBK i teraz Santander
    >
    > logo banku się zmienia i nazwa konta, jedynie numer cały czas ten sam,
    > aktywnie nie korzystam, wpływa tam tylko moje "wynagrodzenie" z umowy o
    > pracę czyli jakieś 20 zł/m-c ;-D

    O, to ile to setnych etatu? ;>

    > > Cóz, te warunki nie są takie złe nawet dla mających KH, tylko 6zł, a do
    zwolnienia starcza mikry wpływ i jedna płatność blikiem.
    > > Gdyby w terminalach działały czeki blik to nawet nie trzebaby mieć smarkfona.
    > > W takim śp. db to dopiero było obowiązkowe konto do KH - nazywało się odpowiednio
    sugestywnie "db life" i kosztowało bezwarunkowo 20, a może i 30zł, w pięknie ukryty
    sposób powiększając ratę.
    >
    > kosztowało 12 zł, miałem ale zamknąłem jak tylko DB został wchłonięty
    > przez Santander

    Na pewno tylko tyle? Teraz jest 25zł/mc.

    > > Pewnie moje KJC pójdą do zamknięcia, trochę szkoda bezpłatnych express elixirów,
    ale co zrobić.
    > > Ciekawe czy wspólne da się wypowiedzieć bez wizyty w oddziale... Hmm, coś mi się
    przypomina, że gdzieś pytałem i była odpowiedź, że do wypowiedzenia wystarczy jeden
    współwłaściciel. No, ale to w każdym banku może być inaczej.
    >
    > indywidualne można nawet telefonicznie zamknąć, ale wspólne to już
    > pewnie oddział

    Na szczęście odpisali, że jednak wystarczy wypowiedzenie tylko przez jednego ze
    współwłaścicieli, i że można również telefonicznie.
    Hmmm, to w takim razie ciekawe, czy w ogóle istnieje opcja przekształcenia wspólnego
    w indywidualne?

    Z drugiej strony napisali, że sprzeciw tylko w oddziele - o, może za to można by ich
    pogromić?
    Pamiętam jak było w CA - dwa razy tam zamykałem po promocjach (potem się wycwanili i
    zaczęli dodawać warunek, tak jak łobuz milek, że w promo można założyć jak się nigdy
    w promo jeszcze nie brało udziału), raz na pewno w oddziale (bo tylko tak można
    "normalnie") a drugi raz akurat mi się trafiło, że wprowadzili zmiany i była
    możliwość sprzeciwu - i w mailu było, że można przez telefon. Ale pierwsza infolinka
    mi, że nie można i do oddziału - ale nie z nami te numery, Brunner - taki poszedł
    ochrzan, że przełączyła mnie do jakiejś mądrzejszej i ta już mi ten sprzeciw przyjęła
    - a potem jeszcze przepraszali w odpowiedzi na reklamację ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1