  • Data: 2018-12-31 12:28:42
    Temat: Re: Podwyżka marży na KO w USD.
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-12-2018 o 08:58, Szymon pisze:
    W dniu 2018-12-30 o 19:20, Alik pisze:

    > W cenniku uslug jest inna oplata - 2 USD.
    > Z opisu wynika, że oplaty nie ma gdy konto jest założone przez Millenet
    > i jest do obsługi pożyczki/kredytu hipotecznego.

    Dokładny cytat z TOiP: "Opłaty nie są pobierane, jeżeli Konto Walutowe
    zostało założone przez Millenet i/lub wskazane jest jako rachunek do
    obsługi pożyczki / kredytu hipotecznego indeksowanego do danej waluty."

    "i/lub" to jednak co innego niż "i" jak podajesz.
    Przetestowałem, działa. Konto mam darmowe, założone przez Millenet.
    Nie zmienia to faktu że sformułowanie wydaje się nielogiczne pod kątem
    spełniania warunków bezpłatności.