  • 1. Data: 2002-06-19 19:49:17
    Temat: Podpis na slipie
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    Witam,
    płaciłem ostatnio kartą w Castoramie
    i ponieważ pani kasjerka nie mogła znaleźć długopisu,
    podała mi do podpisania ołówek (ok 5 cm dł.z napisem Castorama).
    Pierwszy raz mi się zdarzyło podpisać ołówkiem;
    czy jest to zgodne z ...
    No właśnie, z czym?
    Pzdr,
    PS

  • 2. Data: 2002-06-20 07:41:06
    Temat: Re: Podpis na slipie
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    PS <P...@p...onet.pl> wrote:
    > Pierwszy raz mi się zdarzyło podpisać ołówkiem;
    > czy jest to zgodne z ...
    > No właśnie, z czym?

    To naprawdę problem kasjerki, nie Twój.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-06-20 09:36:21
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 19 Jun 2002 19:49:17 +0000 (UTC), "PS" <P...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >podała mi do podpisania ołówek (ok 5 cm dł.z napisem Castorama).
    >Pierwszy raz mi się zdarzyło podpisać ołówkiem;
    >czy jest to zgodne z ...

    a co masz do ołówka? Chyba nawet grafit trwalszy jest niż tusz :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski