  • 1. Data: 2002-05-18 07:24:08
    Temat: Podatek od oszczednosci....
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    W BGZ zalozylam lokate w maju ubieglego roku, teraz gdy minal termin i
    odbieralam lokate z odsetkami policzyli mi podatek. Dopiero w domu sie
    zastanowilam i pomyslalam, ze nie powinni, bo lokata byla zawarta rok
    temu - czyzby prawo dzialalo w stecz?

    PS
    Korzystam z konta kolegi i za odpowiedzi dziekuje.

  • 2. Data: 2002-05-18 07:26:56
    Temat: Re: Podatek od oszczednosci....
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

> [...]
    > odbieralam lokate z odsetkami policzyli mi podatek. Dopiero w domu sie
    > zastanowilam i pomyslalam, ze nie powinni, bo lokata byla zawarta rok

    o przepraszam za kolezanke... nieprzyzwyczajona, ze NETSCAPE nie ma
    (przynajmniej ja nie uzywam) speel checkera i ciutke ortografow
    nawalila... w sumie jej to nie tlumaczy, ale i da sie zrozumiec....

  • 3. Data: 2002-05-18 07:50:50
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "freDZiK" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > o przepraszam za kolezanke... nieprzyzwyczajona, ze NETSCAPE nie ma
    > (przynajmniej ja nie uzywam) speel checkera i ciutke ortografow
    > nawalila... w sumie jej to nie tlumaczy, ale i da sie zrozumiec....

    A w którym miejscu są te błędy?
    A co do lokaty, to rzeczywiście nie powinni.

  • 4. Data: 2002-05-18 07:55:28
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Na jaki okres zawarłeś umowę w maju ??

  • 5. Data: 2002-05-18 08:43:33
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    jo44 wrote:

    > Na jaki okres zawarłeś umowę w maju ??

    umowa byla na rok!

  • 6. Data: 2002-05-18 08:44:51
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    > Na jaki okres zawarłeś umowę w maju ??

    jeszcze raz uzupelniam umowa zawarta w maju 2001 roku do maja 2002 roku

  • 7. Data: 2002-05-18 08:45:40
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    [ciach]

    > A w którym miejscu są te błędy?

    a naprzyklad porazilo mnie "w stecz"....

  • 8. Data: 2002-05-18 09:19:42
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > a naprzyklad porazilo mnie "w stecz"...

    Nie masz czym sie przejmowac tylko takimi pierdolami?
    Idz lepiej na spacer lub na pifko z ta kolezanka ;-)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 9. Data: 2002-05-18 09:31:07
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    No to rzeczywiscie sie walneli..

  • 10. Data: 2002-05-18 11:21:18
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    freDZiK <f...@i...com.pl> pisze:
> [...]
    spell checkera

    > a naprzyklad porazilo mnie "w stecz"....
    na przykład

    przyganiał kocioł... EOT