  • Data: 2019-03-15 21:40:01
    Temat: Re: Po kursie mastercard
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 marca 2019 20:52:39 UTC+1 użytkownik ń napisał:
    > Nie no bez sensu, rzuć jakąś promocją z Citka bezpłatną.

    Wiem, że bez sensu, droga i tylko na zaproszenie banku wydawana.
    Ale pretensje miej do citka.
    Promocje są, na bezpłatne i jeszcze bonus na start, ale do płacenia za granicą się
    nie nadają, 5,8% prowizji, a 2% jak z DCC.
    Więc nawet nie testowałem z curve, a i z rewolwerem ludzie miewali jazdy - choć są i
    tacy, co twierdzą, że jest OK.

    A bezpłatną kartę na zagranicę możesz mieć w IKA, pekao, getout, N26, curve, revolut.
    W citku bezpłatnie debetówkę world elite dostaniesz, jak wpłacisz 3 miliony.
    Dodatkowo promocyjne 7 tysięcy za polecenie - wchodzisz?