eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPo co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne? › Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
    Date: Mon, 6 Sep 2004 20:05:50 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179058010.chello.pl
    Message-ID: <chi905$cdv$1@news.onet.pl>
    References: <chfqus$hc6$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com>
    <chhs4c$7kp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179058010.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1094494021 12735 62.179.58.10 (6 Sep 2004 18:07:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Sep 2004 18:07:01 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:314743
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Tylko po jaka cholere robic to pod szyldem dwóch "osobnych banków"?
    > Przeciez Aquariusa nie wydzialaja do osobnego banku tylko z tego
    > powodu, ze jest do osobnej grupy klientów.

    Bank jest jeden - BRE. Pod nim dziala wydzial bankowosci elektronicznej i
    detalicznej.
    a Aqarius powstal dla mniej zamoznych VIPow - ktrorzy potrzebuja czegos
    wiecej niz oblsugi masowej, a na provate banking sa jeszcze za biedni, albo
    za mlodzi.
    Stad powstal Aquarius. Latwiej bylo w ramach Multi - bo ma pelen zakres
    produktow i placowki od poczatku.

    To tak samo jak Millennium Prestige - wydzielony pion dla klientow
    bogatszych, ale w Multi obslugiwanych w tych samych placowkach co klienci
    "masowi".

    To, ze dla nas starych wafli nie ma roznicy w uslugach pomiedzy dwoma
    bankami - nie oznacza, ze dla reszty takich klientow roznic nie ma. gdyby
    klazdy tak dobrze sie oreintowal - to Pekao SA mialby jako klientow juz
    tylko pracownikow i ich rodziny.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1