  • 21. Data: 2002-09-30 15:44:34
    Temat: Re: Plus dla City
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Kazimierz Trzaskowski wrote:

    > sie dobrze. A ja bylem swiadkiem jak skarcony przez moja znajoma
    > przez telefon operator CityBanku przyjal reprymende z pokora i
    > obiecal, ze nigdy wiecej nie bedzie juz dzwonil do wlascicielki karty
    > do domu jesli zauwazy, ze jakies transakcje jej karta sa realizowane
    > po za granicami Stanow...

    Taaa... obiecywac to on sobie moze. Rozmowy generuje automat i nie da sie
    tego wylaczyc.
    Tez mialem takie przypadki, tym razem ja bylem w domu znajomej w USA i tam
    dzwonili. Za kazdym razem tlumaczylem, ze jest w Europie i wszystko OK i
    zeby tu nie dzwonili, bo jej tu nie ma.Ale sie nie dalo. Co lepsze, automat
    po kilku telefonach w ludzkich porach, kiedy "nie zastal" wlasciciela karty,
    zaczal wydzwaniac np. w srodku nocy.

  • 22. Data: 2002-10-01 08:37:35
    Od: nobody <n...@n...com>

    No Name <v...@w...pl> wrote:

    > Może to i plus, ale jak mawia były prezydent są plusy dodatnie i plusy
    > ujemne. I ten jest raczej ujemny. Co to za produkt, który masz w
    > kieszeni, a ktoś może użyć. To po prostu szmelc, który stawia pod
    > znakiem zapytania sensowność posiadania kart wogóle, jako produktu
    > kiepsko zabezpieczonego.

    cos za cos. wolisz nosic gotowke? zawsze mozesz fundnac sobie
    vise electron jak sie boisz i podpisac ja "karta kradziona" - bedziesz
    mial bezpiecznie. w amazonie bedzie ci robil zakupy kolega, a jak
    bedziesz chcial kupic cos wiekszego bedziesz biegal szukac
    bankomatu. proste.

  • 23. Data: 2002-10-01 08:40:44
    Od: nobody <n...@n...com>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > A secundo, to Fedorowicz ostatnio pisal, ze Citibank osobom powyzej 60
    > lat kart kredytowych nie daje i kropka. Chocby sie mialo nie wiem
    > jakie dochody i majatek...

    ktos tu kiedys pisal ze daja ale wymuszaja ubezpiecznie creditshield.
    to samo co standardowo dodaja za darmo na 3 miesiace do karty kredytowej.

  • 24. Data: 2002-10-01 09:44:57
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wystukal(a) :

    > Ale nie zastrzega-przy nastepnym użyciu idzie komunikat o kontakt z
    > CA, identyfikacja klienta, i jezeli jest O.K., to blok znika.

    Polecam wątek:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&th=87883149635a0eb5

    Dziękuję za takie "udogodnienie"
    Zresztą zamknięcie konta trwało u nich pół roku...

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com