eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlatnosc zagraniczna przelewem z kantoru a zwrot towaru. › Re: Platnosc zagraniczna przelewem z kantoru a zwrot towaru.
  • Data: 2021-07-18 13:02:31
    Temat: Re: Platnosc zagraniczna przelewem z kantoru a zwrot towaru.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 lipca 2021 o 12:32:06 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):

    > Tylko we wspólnocie mieszkaniowej macie stałą ilość klientów, a kantor
    > często każdego klienta innego. Taki drobiazg :-)

    Wcale nie stałą, bo jak ktoś kupuje mieszkanie (średnie tempo póki co ok. 1,5% na
    rok) to dostaje nowy numer konta.
    Fluktuacja zdecydowanie mniejsza niż w kantorze, ale komputery powinny sobie z tym
    poradzić.
    Bo przecież to nie są klienci anonimowi, muszą się zarejestrować i zweryfikować.
    Chyba że jest jak w citku - automatyczne księgowanie włacza się dopiero następnego
    dnia po założeniu konta - a ja robiłem przelewy już w dniu założenia konta i było
    śmieszno-strasznie.