    From: "A. Dwojnowski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Date: Mon, 22 Aug 2005 01:05:53 +0200

    jt wrote:
    > Witam mia?em tak? sytuacj? próbowa?em zap?aciae kart?. Operacja nie dosz?a do
    > skutku, na wydruku dosta?em komunikat operacja niewykonalna brak linii.
    > Okaza?o si? jednak, ?e zablokowali mi na karcie t? kwot? (mBank-Visa
    > electron).
    > Sytuacja ci?gnie si? ju? prawie tydzie?. Brak mo?liwo?ci za?atwienia tej
    > sprawy.

    Mialem dokladnie taka sama sytuacje. Nie poszly mi przez
    to stale zlecenia. Oplata za informacje o tym, ze nie
    poszly, to 3 zl od sztuki, razem kilkanascie zl w plecy.

    Poniewaz nie bylo mozliwosci odblokowania pieniedzy pani
    w okienku zaproponowala, zebym zmienil w stalym zleceniu
    dyspozycje na "nie informowac o niezrealizowaniu zlecenia"
    (nie mozna bylo tego zmienic przez Internet).

    Zmiana zlecenia oczywiscie byla platna (ale tylko 1 zl od
    sztuki). Niestety zawiadomienia i tak przyszly (bo zmiana
    dyspozycji dziala z opoznieniem).

    Slowem mitrega, strata pieniedzy i czasu.

    Banki, ubezpieczalnie, fundusze inwestycyjne itd. to banda
    lichwiarzy i trzeba od nich jak najdalej. Tak samo jak
    w skali mikro, dzilaja w skali makro. Koszty obslugi dlugu
    RP ida juz w miliardy zlotych... Ok, to juz nie na temat
    grupy... :-)

    A.