  • 1. Data: 2002-06-06 08:49:27
    Temat: Płatność kartą w systemie PolCard - c.d.
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    Wlasnie przyslali mi specyfikacje platnosci. Ku mojemu zdziwieniu
    wyglada to nastepujaco -
    dostalem dwie specyfikacje, na ktorych sa:
    1. transfer z mojej karty VE (CitiBusiness CH) na inna, dla mnie
    obca karte
    2. transfer z mojej karty na jakas karte Visa Gold CH i wspominana
    prowizja 1,5%.

    Czy to zagrywka Citi czy tej firmy komputerowej, w ktorej placilem?

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2002-06-06 08:53:36
    Temat: Re: Płatność kartą w systemie PolCard - c.d.
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 10:49:27AM +0200, Hubert wrote:

> [...]
    > prowizja 1,5%.
    >
    > Czy to zagrywka Citi czy tej firmy komputerowej, w ktorej placilem?

    Co to jest "CH"? CitiHandlo?

    Ja bym poprosil o _udowodnienie_ ze strony banku ze to Ty wykonywales
    platnosci na _taka_ kwote. IMO do tego jest im potrzebny slip z Twoim
    podpisem. Dodam ze to _oni_ musza pokazac ze takie cos podpisales, ze
    swoja kopia sie na razie nie wyrywaj ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-06-06 08:54:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 10:50:45AM +0200, Wojtek Piecek wrote:

    > podpisem. Dodam ze to _oni_ musza pokazac ze takie cos podpisales, ze
    > swoja kopia sie na razie nie wyrywaj ;-)

    oni == bank

    Tak na wszelki wypadek pisze ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-06-06 09:58:24
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    > Co to jest "CH"? CitiHandlo?

    Tez nie wiem.

> [...]
    > podpisem. Dodam ze to _oni_ musza pokazac ze takie cos podpisales, ze
    > swoja kopia sie na razie nie wyrywaj ;-)

    Na mojej kopii jest to samo - 5.000 PLN.

    pozdrawiam
    Hubert