  • 21. Data: 2009-04-03 19:55:54
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tristan" news:gr5n7j$4od$1@news.interia.pl

    > A co jej brakuje?
    > (przez dziesiątki lat używam i nie mam problemów z komunikacją)

    Jeżeli Cię uraziłem to przepraszam. Już tam mam od małego, że jestem
    strasznie wyczulony na "se" zamiast "sobie" :)

    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2009-04-03 19:56:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:gr5ort$2e2$2@news.onet.pl

    > Chyba tak. Ktoś jeszcze używa niewygodnych haseł z "papierowej" listy ?

    :) Ja + kilka nazwik mogę jeszcze wymienić, ale po co - nikłe
    prawodopodobieństwo, że się znacie :)

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 23. Data: 2009-04-03 20:20:31
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Mithos wrote:

    > Chyba tak. Ktoś jeszcze używa niewygodnych haseł z "papierowej" listy ?

    najwidoczniej tak, skoro wprowadzaja oplate zamiast zlikwidowac

  • 24. Data: 2009-04-03 20:21:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    > Chyba tak. Ktoś jeszcze używa niewygodnych haseł z "papierowej" listy ?

    Niewygodnych? Odczytanie hasła zajmuje mi kilka sekund (i mam
    gwarancję, że nie więcej, bo portfel mam w zasięgu ręki). Fakt, nie
    mają podświetlenia ekranu (a telefon ma) :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 25. Data: 2009-04-03 21:08:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gr5irl$uoc$1@news.interia.pl...
    > "Kamikazee" news:gr5j4a$qkp$1@inews.gazeta.pl
    >
    > [CIACH]
    >
    > Był bym zapomniał. Jeszcze VW BankDirect wchodzi w grę :)

    volkswagenem nie zapłacisz w necie
    pytałem na infolinii,
    leży, wogóle nie aktywowałem

  • 26. Data: 2009-04-03 21:53:57
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Co to jest monit sms czy email?

  • 27. Data: 2009-04-04 05:15:46
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Tristan wrote:

    > (cut...)
    >
    > No ja nie widzę zalet listy żadnych.

    Co roku wyjezdzam na pewien okres za granice zostawiajac telefon w
    Polsce partnerce, bo mi sie nie oplaca brac go ze soba. Nie zmienia to
    faktu, ze wciaz potrzebuje robic przelewy z konta...

    Piotr Sawinski

  • 28. Data: 2009-04-04 06:17:30
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Fri, 3 Apr 2009 20:13:21 +0200, w <gr5ip2$ug7$3@news.interia.pl>,

    > mbank chyba sam wysyła, gdy lista konczy się.

    Chyba nie, to Nordea tak robi.

  • 29. Data: 2009-04-04 06:19:22
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Chyba tak. Ktoś jeszcze używa niewygodnych haseł z "papierowej" listy ?

    Na przyklad ja.

  • 30. Data: 2009-04-04 06:42:23
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    czekamy na opłatę za konto, np. 1 zł za każde plus opłatę za przelewy
    np. 50 gr

    pozdro ;)