  • 31. Data: 2009-04-04 06:51:48
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Sawinski" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:gr6qeb$t3b$1@news.dialog.net.pl...

    > Co roku wyjezdzam na pewien okres za granice zostawiajac telefon w Polsce
    > partnerce, bo mi sie nie oplaca brac go ze soba. Nie zmienia to faktu, ze
    > wciaz potrzebuje robic przelewy z konta...

    ile kosztuje cię odbiór takiego smsa za granicą
    wiem że kiedyś kasowało ok 2zł

  • 32. Data: 2009-04-04 06:53:50
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Jeśli już tak ważne jest ograniczenie kosztów to mbank powinien puszczać 4
    listy w 1 kopercie. To im redukuje koszty o 3/4.
    Nie wydaje mi się, aby niewygodne hasła SMS były tak zupełnie darmowe dla
    banku, skoro Alior czy BZWBK całkiem sporo za nie kasują po przekroczeniu
    darmowych limitów.
    Multibank póki co ma darmowe listy haseł i można odebrać w placówce - chyba
    teraz 4 maksymalnie.

  • 33. Data: 2009-04-04 07:04:23
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "Piotr Sawinski" <n...@s...org> napisał w
    > wiadomości news:gr6qeb$t3b$1@news.dialog.net.pl...

    > ile kosztuje cię odbiór takiego smsa za granicą
    > wiem że kiedyś kasowało ok 2zł

    Duzo nie kosztuje, nawet trudno mi powiedziec. Zas jako ze korzystam z
    telefonu na abonament, to wyjezdzajac na dluzej nie widze sensu placenia
    za niekorzystanie z telefonu tylko po to by odbierac smsa z mBanku.
    Niech tutaj na miejscu ktos wykorzystuje moje minuty.
    Nie wiem, byc moze tak mozna, ale watpie, ze mBank wysylalby smsa na
    telefon z innego kraju.
    Oprocz tego pomysl o wielu osobach obecnie pracujacych za granica,
    ktorzy chca miec dostap do wykonania operacji w mBanku.
    Nie jestem osoba, ktora bedzie pisac, ze zrezygnuje z mB dlatego, ze
    wprowadza oplate za hasla, zabralem tylko glos w sprawie jakie zalety
    maja listy hasel jednorazowych.

    Piotr Sawinski

  • 34. Data: 2009-04-04 07:05:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 07:15
    (autor Piotr Sawinski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr6qeb$t3b$1@news.dialog.net.pl>):

    > Co roku wyjezdzam na pewien okres za granice zostawiajac telefon w
    > Polsce partnerce, bo mi sie nie oplaca brac go ze soba. Nie zmienia to
    > faktu, ze wciaz potrzebuje robic przelewy z konta...

    I ile tam przelewów robisz? Bo w sumie można se zamówić listy i mieć na
    wyjazdy... Albo prosić babę o autoryzowanie...

    --
    Tristan

  • 35. Data: 2009-04-04 07:08:35
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Tristan wrote:
> [...]
    >
    > I ile tam przelewów robisz? Bo w sumie można se zamówić listy i mieć na
    > wyjazdy... Albo prosić babę o autoryzowanie...

    Oczywiscie, ze zamawiam liste i biore na wyjazdy i oplata mnie od tej
    wygody nie odwiedzie, jednak w ogolnym natloku uwag 'jak ktos moze
    korzystac jeszcze z listy hasel jednorazowych' przedstawilem jak
    najbardziej realna sytuacje wielu osob, ktore potrzebuja takiego
    rozwiazania.

    Piotr Sawinski

  • 36. Data: 2009-04-04 07:18:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 08:53
    (autor Szymon
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr70c2$sd$1@news.dialog.net.pl>):

    > Jeśli już tak ważne jest ograniczenie kosztów to mbank powinien puszczać 4
    > listy w 1 kopercie. To im redukuje koszty o 3/4.

    Pewnie nie bardzo. Za wysyłkę płacą zapewne ryczałtem, a maszyna produkująca
    hasła musiała by być dużo bardziej skomplikowana.

    > Nie wydaje mi się, aby niewygodne hasła SMS były tak zupełnie darmowe dla
    > banku, skoro Alior czy BZWBK całkiem sporo za nie kasują po przekroczeniu
    > darmowych limitów.

    No zupełnie nie są, ale są tańsze, zwłaszcza że mBank jest operatorem
    wirtualnym.

    --
    Tristan

  • 37. Data: 2009-04-04 07:23:16
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Pewnie nie bardzo. Za wysyłkę płacą zapewne ryczałtem, a maszyna
    > produkująca
    > hasła musiała by być dużo bardziej skomplikowana.

    OK. Mają punkty - Multi ma placówki. Skoro w Multi można odbierać za darmo
    to czemu nie w mkioskach?

    > No zupełnie nie są, ale są tańsze, zwłaszcza że mBank jest operatorem
    > wirtualnym.

    naprawdę tańsze? Ja zamawiam po 200 haseł naraz. Gdybym chciał tyle otrzymać
    na telefon w BZ WBK to zapłaciłbym ok. 60zł.

  • 38. Data: 2009-04-04 07:33:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku, skoro Alior czy BZWBK całkiem sporo za nie kasują po przekroczeniu
    spokojnie, przyzwyczają ludzi i wprowadzą opłaty

  • 39. Data: 2009-04-04 07:38:20
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Od pierwszego czerwca br. mBank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za
    > zamówienie papierowej listy haseł jednorazowych za pośrednictwem serwisu
    > transakcyjnego.
    >
    > Źródło:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=367
    >
    > Komentarz jest chyba zbędny.

    Jeszcze trochę i wprowadzą opłatę za błędne logowanie do systemu przez
    www ;) Tak z dziesięć grosiczków od bańki ;)

    Pozdr,
    Tomek

  • 40. Data: 2009-04-04 07:41:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 21:55
    (autor Valdi.Pavlack
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr7207$q03$3@news.interia.pl>):

    > Jeżeli Cię uraziłem to przepraszam.

    E tam :D

    > Już tam mam od małego, że jestem
    > strasznie wyczulony na "se" zamiast "sobie" :)

    Życie se trza ułatwiać. Wolę krótkie formy... To wszystko kwestia jest
    umowna, równie dobrze se, trza, mi itp. są OK.

    --
    Tristan