  • 11. Data: 2002-01-22 13:44:57
    Temat: Re: Platforma hardware/software w Inteligo
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    Krzysztof Miodek wrote:

    > AFAIR mBank działa na DB2 IBMa. Tak wynikało z ówczesnych komunikatów o błędach,
    > jeśli mnie pamięć nie myli.
    >
    > PS.
    > Nie tylko MS SQL jest SQL serwerem :-))

    Zostawiłem sobie komunikat na pamiątkę, faktycznie jest to DB2:

    EFT0406:Błąd bazy danych. DB-Library Error 10007: General SQL Server error:
    Check messages from the SQL Server. SQL Server Message 9002: The log file
    for database 'babel1_12' is full. Back up the transaction log for the
    database to free up some log space.

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 12. Data: 2002-01-22 14:36:49
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Tue, 22 Jan 2002 13:13:02 +0100, Piotr Orzechowski napisał(a):

    >no ale przecież jest taka firma jak ZUS :) - to trochę większe niż bank a
    >chyba nie ma klastra (tzn. obecnie nic nie ma lae cały czas usiłują
    >przenieść się na mainframe)

    Ma, ma. ZUS zaczął od farmy maszyn unixowych. A mainframe na który się
    przenoszą to znacznie więcej niż klaster :-)

    Można troszkę o tym poczytać:
    http://www-1.ibm.com/servers/s390/pes/

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 13. Data: 2002-01-22 16:26:04
    Od: <y...@y...pl>

    czesc
    <ciach>
    > no ale przecież jest taka firma jak ZUS :) - to trochę większe niż bank a
    > chyba nie ma klastra (tzn. obecnie nic nie ma lae cały czas usiłują
    > przenieść się na mainframe)

    no to w ramach ciekawostki jedno z kilku jakie ostatnio widzialem

    Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 10 z dnia 21.01.2002
    POZYCJA 2732

    OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

    o szacunkowej wartości powyżej 30 000 euro

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16, woj.
    mazowieckie, tel. 022 6234526, fax 022 6428086, www.zus.pl, ogłasza przetarg
    nieograniczony na opracowanie i oprogramowanie nowych i modyfikację obecnie
    eksploatowanych w ZUS technologii związanych z przetwarzaniem danych z systemów
    zasiłkowych.(PKWiU: 72.20.3)
    i tak dalej jest

    Pytanie co tam robi Prokom?
    pozdrawiam
    Y.

  • 14. Data: 2002-01-22 16:51:39
    Od: <y...@y...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Tu chyba chodzi o inny system niż ten, robiony przez Prokom, tamten dotyczy
    > składek, a nie zasiłków.

    > Pewnie wygra ten przetarg :-/
    >
    > Axe
    Sorki za zamieszanie
    Chodziło mi o to ze jest x przetargów na systemy powiązane z ciągle niegotowym
    systemem Prokomu wiec jak można się domyślac albo bedą to rozwiązania
    tymczasowe, albo jak zauważyles przez Prokom robione więc....
    Y.

  • 15. Data: 2002-01-22 17:42:59
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On 22 Jan 2002 17:26:04 +0100, <y...@y...pl> wrote:

    > eksploatowanych w ZUS technologii związanych z przetwarzaniem danych z systemów
    > zasiłkowych.(PKWiU: 72.20.3)
    ^^^^^^^^^^^^^^

    Tu chyba chodzi o inny system niż ten, robiony przez Prokom, tamten dotyczy
    składek, a nie zasiłków.

    > Pytanie co tam robi Prokom?

    Pewnie wygra ten przetarg :-/

    Axe

  • 16. Data: 2002-01-22 18:07:52
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Jarek Palka <j...@k...killspam.com.pl> wrote:
    > Używają tam serwera Compaq ML530, Pentium III Xeon, a serwerem bazy danych jest
    > MS SQL Server.
    [...]
    > Wiem, że mBank też działa na SQL Serverze, bo kiedyś pojawiały się komunikaty o
    > błędach na ich stronie :-)

    chyba źle odrobiłeś pracę domową.

    a.
    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@k...w.pl ] ----
    Serious error.

  • 17. Data: 2002-01-22 20:28:44
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    >chyba nie ma rozwiązania bankowości gdzie nie ma klastra.
    Chociaz slyszalem ze
    >są banki bez centrów zapasowych.

    jakie?

  • 18. Data: 2002-01-22 20:33:26