  • 1. Data: 2003-09-12 18:49:00
    Temat: RE: Placenie karta w Wars PKP
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Podobnie w na pokladach LOTu - tyle ze rozna limity - AmEx -
    > 1k, DC, Visa, EC, Discover - 650 PLN, PolCard - 250 PLN.

    Przyjmuja Doscovera i Polcardy ?? Wynikalo by z tego, ze Polcard może
    akceptowac karty Discover !?

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2003-09-12 20:42:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia 12 Sep 2003 20:49:00 +0200, Wojtek Frabinski <w...@w...pl> napisał:

    > Przyjmuja Doscovera i Polcardy ?? Wynikalo by z tego, ze Polcard może
    > akceptowac karty Discover !?

    Skad zalozenie, ze Discovery jest prasowane tym samym zelazkiem?
    ;-)

    M.

  • 3. Data: 2003-09-12 21:10:13
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Przyjmuja Doscovera i Polcardy ?? Wynikalo by z tego, ze Polcard może
    > akceptowac karty Discover !?

    No wlasnie tez mnie to zaciekawilo. IMHO jezeli tak bylo napisane
    to jednak jakis blad. Bo jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby PolCard
    wszem i wobec oglaszal ze przyjmuje takie cudo jak JCB a o Discover
    nic nie wspominal.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-09-12 21:26:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> wrote in message

> [...]
    > to jednak jakis blad. Bo jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby PolCard
    > wszem i wobec oglaszal ze przyjmuje takie cudo jak JCB a o Discover

    AFAIR Discover jest karta typu domestic, wiec aklajer bedzie raczej
    amerykanski.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 5. Data: 2003-09-15 10:31:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przyjmuja Doscovera i Polcardy ?? Wynikalo by z tego, ze Polcard może
    > akceptowac karty Discover !?

    Access - pomylilo mi sie :)))

    --
    JaKi