  • 1. Data: 2002-03-15 09:53:12
    Temat: Placenie Visą Classic CITI w internecie - czy bezpieczne?
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    Witam,
    Tak się składa że muszę zakupić kilka książek w USA i UK. najprościej zrobić
    to oczywiście przez internet i kartą.
    Przymierzam się do użycia w tym celu Visy Citibanku, ale mam pewne obawy co
    do bezpieczeństwa takiej transakcji. Wprawdzie karta nie jest związana z
    kntem więc w razie jagiegoś fraudu sprawa wydaje się nieco prostsza niż z
    kartami związanym z kontem, ale mimo wszystko chciałbym uniknąć kłopotów:
    Czy ktoś robił zakupy tą kartą i zdarzyły mu się jakieś problemy? Jak
    Citibank załatwia ew reklamacje?
    Może dmucham na zimne, ale wolałbym wcześniej wiedzieć w co się pakuję.
    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2002-03-15 09:57:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Może dmucham na zimne, ale wolałbym wcześniej wiedzieć w co się pakuję.

    No czytalem ze w USA 10% placacych w Internecie skarzylo sie na jakies
    przekrety, ale... Ale plac - ja juz tyle kartta zarobilem via inet zakupow i
    nic sie nie stalo, ze... (inna sprawa, ze moze po prostu uznali, ze nie ma z
    czego okresac?? :)

  • 3. Data: 2002-03-15 10:08:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal"
    > Tak się składa że muszę zakupić kilka książek w USA i UK. najprościej
    zrobić
    > to oczywiście przez internet i kartą.

    a sprawdzales ze u nas nie sie ich kupic?
    widzialem taka niewielka ksiegarnie w W-wie
    gdzie byly angielskie slowniki i inne moądre książki
    (przy Domu Chłopa od strony kawiarenki d.Wedla - obok niej)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-15 10:10:55
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > gdzie byly angielskie slowniki i inne moądre książki
    > (przy Domu Chłopa od strony kawiarenki d.Wedla - obok niej)

    Nie, to są ściśle specjalistyczne książki potrzebne żonie do pracy. Nawet
    jeśli by się dało to pewnie samo sprowadzenie będzie tyle kosztowało że już
    wolę zaryzykować płatność kartą.

  • 5. Data: 2002-03-15 10:45:33
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Rafal <r...@h...com> wrote:
> [...]
    > kartami związanym z kontem, ale mimo wszystko chciałbym uniknąć kłopotów:
    > Czy ktoś robił zakupy tą kartą i zdarzyły mu się jakieś problemy? Jak

    Od ręki. Transakcje MO/TO/IO tak mają. Citi od razu oddaje kasę i
    rozpatruje reklamację. I albo robi chargeback tam, gdzie cos kupiono,
    albo obciąża Ciebie kwotą i odstetkami od dnia warunkowego uznania.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-03-15 11:00:13
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> wrote in message

    > Od ręki. Transakcje MO/TO/IO tak mają.
    ^^^^^^^^^^

    Mogę prosić o wyjaśnienie, co to oznacza?

  • 7. Data: 2002-03-15 12:27:18
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Mogę prosić o wyjaśnienie, co to oznacza?

    Mail Order/Telephone Order/Internet Order

    Ja w internecie lub przez telefon płacę w zasadzie tylko Citi. Nigdy nie
    miałem problemów. Kuzynek jak zapłacił dużo (~4000 PLN) to Citi zadzwoniło,
    czy przez przypadek nie stało się to bez jego zgody.

    MaciejK

  • 8. Data: 2002-03-15 13:51:54
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Rafal <r...@h...com> wrote:

    > Mogę prosić o wyjaśnienie, co to oznacza?
    Mają? To znaczy, że posiadają określona cechę.

    Poza tym polecam Ci zapoznać sie z czyms takim, jak czcionka
    nieproporcjonalna.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313