  • 1. Data: 2002-03-15 10:06:27
    Temat: Inteligo - kredyt
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!
    Czekałem na tę ofertę kredytową Inteligo dłuuugo dłuuugo, ale chyba
    troszeczkę przegięli, a ja mocno się zawiodłem. Dla kogoś kto posiada
    konto od momentu jego powstania, ma świetną historię rachunku, stałe
    wpływy z tytułu wynagrodzenia a mimo to nie może ubiegac się choć o
    najmniejszy kredycik - to poprostu jest smieszne. Granica wieku 22
    lata, mi niestety rok brakuje ! Do tego widzieliście jakie trzeba
    mieć zarobki ??? 1000 netto - czy aby to nie za dużo przy naszych
    polskich zarobkach. EEEeech no i to oprocentowanie - nie napawa chyba
    optymizmem. Powiem jedno - Inteligo to swietna sprawa - ale ich kredyt
    to wielka kicha :-)))

  • 2. Data: 2002-03-15 10:18:09
    Temat: Re: Inteligo - kredyt
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    Użytkownik "Fux" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polskich zarobkach. EEEeech no i to oprocentowanie - nie napawa chyba
    > optymizmem. Powiem jedno - Inteligo to swietna sprawa - ale ich kredyt

    Takiej lichwy dawno nie widziałem : kredyt 24 m-ce, oprocentowanie stałe
    24,5 %.
    Chyba taniej by było w zaprzyjażnionym lombardzie -:).
    Niedługo trzeba będzie przeprosić się z marmurkami !