  • 1. Data: 2002-03-15 17:01:57
    Temat: Place sms'em w INTELIGO-w praktyce?
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Korzysta ktos z was z tego nowego serwisu juz?
    Dzwonilem do Inteligo, lecz uzyskalem inf. ze musza mi nowa karte sim
    wyslac.
    Ile sie na nia czeka?
    CZy to tylko koszt 1 zl faktycznie?
    No i pytanie za 100 pkt., czy dla sim+ tez taka karte wydadza?

    Dzieki za info.
    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-03-16 09:25:39
    Temat: Re: Place sms'em w INTELIGO-w praktyce?
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ile sie na nia czeka?

    W dwa dni się wyrabiają.

    > CZy to tylko koszt 1 zl faktycznie?

    plus VAT

    > No i pytanie za 100 pkt., czy dla sim+ tez taka karte wydadza?

    Pewnie nie. Ale najlepiej po prostu zadzwoń.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2002-03-16 09:39:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > No i pytanie za 100 pkt., czy dla sim+ tez taka karte wydadza?
    Tak. Simplus Mega.

  • 4. Data: 2002-03-16 10:02:06
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Korzysta ktos z was z tego nowego serwisu juz?

    Uprzedze chetnych, ze nie jest to takie tanie !
    1 sms kosztuje ponad 1 zl !, to niewatpliwie zalezne jest od posiadanej
    taryfy, u mnie wynosilo by to
    1. koszt sms dla banku 0,6 (0,5+vat)
    2. koszt sms dla plusa 0,6
    razem 1.2 zl za 1 sms
    Poniewaz oczywiscie - inteligo zazwyczaj klamie, to niewykluczam, ze sa
    jeszcze jakies dodatkowe oplaty.

    Ja zalozylem/zamowilem te karte, by zlakomic sie na 45 minut darmowych
    rozmow, ale jak dostalem regulamin z plusa, to watpie czy kiedykolwiek bym
    je otrzymal, gdyz oczywiscie NIE jest prawda (ale to normalne w inteligo),
    ze otrzymuje sie 45 minut, ale jest to wynik jakiegos niezrozumialego i
    belkotliwego wzoru slownego, z ktorego moze wyjsc rownie dobrze tylko 5
    minut, a 45 jest jedynie gorna - jednorazowa - granica, ktora zapewne
    otrzymaja Ci co placa kobylaste rachunki i te jednorazowe 45 min moga sobie
    smialo odpuscic.

    ps
    dodam jeszcze, ze otrzymalem nowego sima gorszego od dotychczas posiadanego,
    np opis w ksiazce adresowej mam teraz do maks 14 znakow, nie wiem ile mialem
    wczesniej - ale z przepisanej listy wynika, ze mialem opisy po 17 znakow i
    pewnie jeszcze jakies dziwne ograniczenia wykryje :-(
    Jak dotad kosztowalo mnie to wiec 1,22 i uzyskalem tylko pogorszenie
    komfortu - wiec radze sie zastanowic - cofnac sie juz nie da - o
    przepraszam - da sie - ale za 50 zl :-(

  • 5. Data: 2002-03-16 10:19:42
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości
    > Uprzedze chetnych, ze nie jest to takie tanie !
    > 1 sms kosztuje ponad 1 zl !, to niewatpliwie zalezne jest od posiadanej
    > taryfy

    Nie jest. To jest jak SMS premium - stawka dla wszystkich jest taka sama.

> [...]
    > wczesniej - ale z przepisanej listy wynika, ze mialem opisy po 17 znakow i
    > pewnie jeszcze jakies dziwne ograniczenia wykryje :-(

    A ja akurat tylko dla taniego SIMa wziąłem tę kartę. Bo miałem jeszcze starego
    na 100 pozycji i bez SAT. Normalnie wymiana kosztowałaby mnie 50+VAT, a tak
    mam to 50 razy taniej. W sumie książka mi mało potrzebna, 500 pozycji w
    słuchawce wystarcza, ale zawsze może się przydać. Zresztą SAT też czasem może
    się przydać. Natomiast z "płacę SMSem" chyba po 3 miechach promłocki zrezygnuję.
    Za drogi abonament. Wolałbym droższą opłatę za przelew, ale bez abonamentu.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 6. Data: 2002-03-16 10:42:52
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a6v3rv$a5g$1@news.tpi.pl>, Witek wrote:
    > Tak. Simplus Mega.

    Hmm oczywiscie zartujesz no nie? :)))
    Jest to propozycja dla osob posiadajaca telefon z aboamentem (tak jest w
    informacji) i jesli nie masz telefonu lub tez SIMPLUS to poprzez strone
    inteligo mozna sobie zamowic odpowiedni telefonik (w tym 6310) juz z
    okreslonymi fukcjami banku Inteligo.

    Nie wprowadzajcie ludzi w blad! :)))

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-03-16 11:06:49
    Temat: Re: Re: Place sms'em w INTELIGO-w praktyce?
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    >Tak. Simplus Mega.
    No wlasnie przed chwila dzwonilem do INTELIGO i powiedziano
    mi, ze "tylko dla abonamentowcow" :-(

    No to jak to jest???

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-03-16 11:59:04
    Temat: li nie
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    SunWoj <s...@w...pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > Korzysta ktos z was z tego nowego serwisu juz?
    Nie, nikt, przecie wszyscy zamknęli konta (no wiesz, Bankgessel w Berlinie
    bankrutuje, Polska wprowadziła opłatę 1zł, kto by tam chciał taki chłam).

    Ja- ok. 23 godz od wypenienia formularza na www.

    > CZy to tylko koszt 1 zl faktycznie?
    Z kartę tak.
    Jeœli nie korzystałeœ z serwisu SMS- 5zł/mies. Plus kupa kasy dla Plusa za
    SMS-y. Plus trochsze op. za przelewy.

    > No i pytanie za 100 pkt., czy dla sim+ tez taka karte wydadza?
    Nie (piszš o tym gdzieœ na www)

    --
    Alf/red/