  • Data: 2002-01-28 16:53:24
    Temat: Re: Pietnuje bzwbk24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl>
    napisał w wiadomości
    news:Xns91A48A6EFFE26x2e5@150.254.173.2...
    > piętnuje bank bzwbk i jego dostep poprzez
    internet za to, ze pokazuje tylko
    > historie z ostatnich 3 miesiecy.
    >
    > Nie dosc, ze historia operacji na rachunku jest
    uboga w szczegolach, to
    > jeszcze ograniczona do ostatnich 3 miesiecy... a
    co, jak bym chcial
    > sprawdzic, ile wydalem w poprzednie wakacje???
    Co to za ulomny dostep
    > elektroniczny?
    >
    > Leee... Uuuuu....

    U mnie historia kończy się na październiku, czyli
    mam historie z 4-mcy a dalej tylko pyustka, z tym
    ze podgląd szczegółowy (operacja z podkreśleniem)
    tylko za październik. Kwiatków jest tam więcej.
    Poczytaj sobie cały wątek
    "nowe bzwbk24" z 23.01.2001 r godz.23.23

    Sark