  • 1. Data: 2007-04-05 08:49:49
    Temat: Pierwszy przelew do TBP
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Moje podpisane umowy jeszcze do TBP nie dotarly, ale zrobiłem już na swoje
    nowe konto mały przelewik z Multi...takie świąteczne 41 gr ;-)

    Ciekawe czy jak konto bedzie widoczne w necie czy kasa juz na nim bedzie...
    W koncu trzeba przetestowac jak szybko ksieguja przelewy przychodzace i jak
    wyglada to z przelewami wychodzacymi.

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-04-05 14:48:36
    Temat: Re: Pierwszy przelew do TBP
    Od: AP <a...@o...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > W koncu trzeba przetestowac jak szybko ksieguja przelewy przychodzace i jak

    Witam

    Tak z ciekawości - jaki numer rozliczeniowy ma ten bank?

    Pozdrawiam,
    Aleksander

  • 3. Data: 2007-04-05 18:40:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Witam
    >
    > Tak z ciekawości - jaki numer rozliczeniowy ma ten bank?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Aleksander

    2160 0003

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-05 18:44:40
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    RobertS napisał(a):

    > 2160 0003

    widze juz konta w TBP, 41gr z Multi dotarlo, ale ma go w opcji saldo
    tylko glebiej w szczzegolach konta...

    numer konta sklada sie z:

    liczby kontrolnej
    numeru rozlicxzeniowego banku
    2000
    kolejne 8 znakow jest taka sama jak numer klienta
    0001 dla ror
    lub
    0002 dla k.oszczednosciowego

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-04-05 18:55:13
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Tak z ciekawości - jaki numer rozliczeniowy ma ten bank?

    Znajdziesz wszyskie na stronie kiru ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 6. Data: 2007-04-05 21:27:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-05 20:44, RobertS stwierdził, że:
    > widze juz konta w TBP, 41gr z Multi dotarlo, ale ma go w opcji saldo
    > tylko glebiej w szczzegolach konta...

    No i znalazłem pierwsze "upierdliwce". Linki do "regulaminu" oraz
    "kursów walut" z systemu transakcyjnego odsyłają na nieistniejące strony
    (a później jest przekierowanie na główną).
    Help do "konfiguracji SMS" wywala mi taki komunikat
    "???pl_PL.ustawienia.konfiguracja_sms???"
    Mała szlifierka by się przydała :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2007-04-05 21:33:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-05 23:27, Marcin Nowakowski stwierdził, że:
    > Mała szlifierka by się przydała :)

    No to lecimy dalej.
    Nie da się ustawić powiadomienia dla "zmiany salda" bez podania godziny.
    Nie wiem czemu to ma służyć (wynikałoby z tego, że SMS przychodzi o
    jakiejś godzinie, a nie po każdej zmianie salda).
    Zmęczony trochę jestem, ale czy ktoś wie, ile taki sms kosztuje?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2007-04-06 07:37:32
    Od: AP <a...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Znajdziesz wszyskie na stronie kiru ...

    Przyznam, że nie sprawdziłem, gdyż czasami w tych danych nie ma pełnej
    nazwy banku, a tylko skrót. Ale tym razem w banki.dbf TOYOTA jest w
    pełnym brzmieniu! Choć w oddzialy.dbf już byłby problem z bezpośrednim
    znalezieniem.
    A przy okazji - dziś mamy 6 kwietnia, a baza na stronie jest z 16
    marca... Chyba już czas najwyższy na świeższe dane (z przełomu miesięcy).

    Pozdrawiam,
    Aleksander