  • 11. Data: 2007-02-19 12:53:35
    Temat: Re: Pierwsze konto w banku
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > 1. Dlaczego ?

    Bo jak się wpakujesz to tylko raz. Potem będzie debet, KK z atrakcyjnym
    oprocentowanie 19,99%, skorzystanie ze specjalnej pożyczki oprocentowanej
    tylko 20,99% no i wpisy w BIKu, że wszystko to masz mimo, że z tego nie
    korzystasz.

    /*-+

  • 12. Data: 2007-02-19 18:39:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Feb 2007 13:53:35 +0100,
    osoba podpisana: *piotr'ek* <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>
    napisała:

> [...]
    > oprocentowanie 19,99%, skorzystanie ze specjalnej pożyczki oprocentowanej
    > tylko 20,99% no i wpisy w BIKu, że wszystko to masz mimo, że z tego nie

    Bez przesady, wygląda na człowieka, który nie uruchamia czegoś z czego
    nei korzysta :)

    KJ

  • 13. Data: 2007-02-19 19:04:04
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Bez przesady, wygląda na człowieka, który nie uruchamia czegoś z czego
    > nei korzysta :)

    90% klientów banków tak zakłada, a bank zakłada, że 90% wciśnie swoje "super
    oferty. I zwykle to się udaje. Czemu?

    /*-+

  • 14. Data: 2007-02-19 19:23:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Feb 2007 20:04:04 +0100,
    napisała:

    > 90% klientów banków tak zakłada, a bank zakłada, że 90% wciśnie swoje "super
    > oferty. I zwykle to się udaje. Czemu?

    Mnie się pytasz ? Nie mam pojęcia.

    KJ

  • 15. Data: 2007-02-19 22:43:34
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Mnie się pytasz ? Nie mam pojęcia.

    A bo my te 10% jesteśmy :-)

    /*-+

  • 16. Data: 2007-02-21 13:57:19
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dnia 17 Feb 2007 13:04:23 -0800, "LprzemekL" <z...@t...pl>
    > wklepał(-a):

    > Taaak, jak zrezygnujesz to pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą...
    > :D
    >
    > Umowy na czas określony to są (a może już nie) dla specyficznych rachunków np.
    > studenckich. Reszta to umowy na czas nieokreślony i przy jej rozwiązaniu
    > wymagane jest tylko zapłacenie wymaganych należności wobec banku, jeśli
    > istnieją.

    Taaa zamkniecie konta to w wielu przypadkach wiekszy zachod niz jego
    otwarcie. Moje konto z Handlobanku -> Citi zamykane po tej mega
    katastrofie zamykalos ie z 6 miesiecy i bez dwoch wizyt sie nie obylo

  • 17. Data: 2007-02-21 13:59:00
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

> [...]
    > oprocentowanie 19,99%, skorzystanie ze specjalnej pożyczki
    > oprocentowanej tylko 20,99% no i wpisy w BIKu, że wszystko to masz mimo,

    Eee mam 2 KK na 10kzl + 3 konta w tym dwa z limitami na kolejne 10kzl
    i w BIKu czysto, a podejrzalem gdyz delkwentow z nadchodzi4 weryfikowali
    w 4 systemach na raz nono

  • 18. Data: 2007-02-21 17:01:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 14:57:19 +0100, Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >Taaa zamkniecie konta to w wielu przypadkach wiekszy zachod niz jego
    >otwarcie. Moje konto z Handlobanku -> Citi zamykane po tej mega
    >katastrofie zamykalos ie z 6 miesiecy i bez dwoch wizyt sie nie obylo

    Przykro mi, ja zamykałem konto od ręki i to w bankach nie słynących z dobrej
    obsługi. :)