  • 41. Data: 2005-04-04 20:57:21
    Temat: Re: Piątek
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Zbigniew napisał:

    > To jest Twoje zdanie.

    Pomysl czasem nad tym. Polecam. To doskonala rozrywka intelektualna.
    Dochodzi sie do bardzo ciekawych i czesto zaskakujacych wnioskow.

    > Jeżeli tak Ci zależy na wolnosci i demokracji
    > bądź tak wyrozumiały dla nas- innych i zakończ ta dyskusję. To po
    > prostu nie wypada.

    Juz skonczylem.

    Bartol

  • 42. Data: 2005-04-04 20:58:25
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Stad, ze jedynym motorem kierujacym poczynaniami czlowieka jest
    > osiaganie przyjemnosci*.
    >
    > Powiem jednak szczerze, ze nawala mi wyobraznia. Nie jestem w stanie
    > wyobrazic sobie innego powodu masowego i publicznego ogladania trupa niz
    > festyn.
    >
    > Bartol
    >
    > * Zanim ktos sie oburzy, to niech sie chwile zastanowi. I wezmie pod
    > uwage, ze przyjemnosc mozna czerpac absolutnie z wszystkiego. Z
    > cierpienia rowniez.

    Ja się chwilę zastanowiłem. I wyrażę moje zdanie : Bartol jest ograniczony*

    PshemeK

    *zanim ktoś się oburzy, niech poczyta jego posty

  • 43. Data: 2005-04-04 21:09:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bartol Partol wrote:

    > A ja nie popieram, bo to rodzi przymus.

    a bo ja wiem, czy przymus.
    Możesz napisać, najwyżej nikt ci nie odpowie i tyle.

  • 44. Data: 2005-04-04 21:10:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    $$Szalony_Kapeluszknik$$ wrote:

    > Zwlaszcza, ze moze wpasc ktos przypadkiem sie o cos spytac i nie bedzie
    > wiedzial o organizowanej akcji. A tacy pytacze zwykle nie czytaja gurpy
    > wstecz... jeszcze tydzien wstecz...

    to dostanie odpowiedź w sobotę i tyle.

  • 45. Data: 2005-04-04 21:12:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bartol Partol wrote:

    > A po co robic cokolwiek wspolnie? To juz nie da sie przezyc zalu w
    > samotnosci? Wszelkie przejawy obnoszenia sie z zaloba uwazam za
    > odrazajace*.

    wcale nie musi być wspólnie.
    Każdy z osobna może nic nie napisać w piątek.
    Propozycja padła i już.
    Kto chce się zastosuje, kto nie to nie i tyle.

  • 46. Data: 2005-04-05 00:15:02
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    inżynier Nowak napisał:

    > Ja? Na Bartola? A po co niby?
    > To raczej on napada, a nie jest napadany. Prosta propozycja (choć
    > przyznam - mało realna) wyzwala w nim jakieś rezydua dziwne. Niby broni
    > wolności (co cenię), ale widzi ją jak Lepper poprzez dążenie do
    > ograniczenia wolności cudzej. Jak mu się Twoja propozycja nie podoba, to
    > niech opisuje w piątek BPH do woli, jak nie chce oglądać telewizji,
    > niech sobie ogląda czeską albo i rosyjską - tam mu "przykre" doznanie
    > nie grożą. Chyba, że poprzestał na zwykłym abonamencie...

    Mam tylko nadzieję, że Bartol nie będzie w piątek pisał postów "jakie to
    BPH" (i inne banki) niedobre, bo zamknęło tego dnia placówki...

    K.

  • 47. Data: 2005-04-05 00:20:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Pax Pax! PBB-owiczanie! :)

    K.

  • 48. Data: 2005-04-05 07:44:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > A tak przy okazji popatrzcie na strony bankow - zdecydowana wiekszosc,
    > tak jak i inne strony w sieci przybrala czarne barwy lub dolaczyla
    > czarna wstazke.

    Multi ze swoim różem wygląda przepysznie...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 49. Data: 2005-04-05 08:12:48
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Nie wiem, co o tym sądzicie, ale przyszło mi do głowy, że może by tak w
    > piątek "zamknąć" grupę na jeden dzień - nie wpisywać się i w ten sposób
    > oddać hołd Ojcu Świętemu?

    Myślę, że to dobry pomysł.
    Dobrze by było też wpłacić drobną kwotę na jakiś cel dobroczynny.
    Ładnie postąpił mBank eksponując na głównej stronie możliwość przelania
    pieniędzy dla organizacji charytatywnych.
    Pozdrawiam
    owp

  • 50. Data: 2005-04-05 08:52:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Powiem jednak szczerze, ze nawala mi wyobraznia. Nie jestem w stanie
    > wyobrazic sobie innego powodu masowego i publicznego ogladania trupa niz

    Domyślam się, że chodzi Ci o pejoratywny wydźwięk słowa festyn?
    Widzę też, że ten gatunek ekshibicjonizmu
    (publicznego obnażania niedoskonałości swojego umysłu)
    najwyraźniej sprawia Ci przyjemność.
    Jeśli to miał być rodzaj argumentu uzasadniającego postawioną
    wyżej przez Ciebie tezę, to przyznaję że jest celny.
    Ale jedno założenie jest w niej błędne,
    mianowicie, z założenia, że Bartol jest człowiekiem
    (czemu nie przeczę) wywiodłeś stwierdzenie odwrotne,
    że człowiek jest Bartolem, a z tym już się zgodzic nie mogę.
    Jeśli więc zrezygnujesz z tego zbytniego uogólnienia
    gotów jestem się z tobą zgodzić.

    Po chwili zastanowienia, dopiszę jeszcze,
    że gotów jestem zrezygnować z tej niewątpliwej przyjemności,
    jaką byłaby polemika z Twoją odpowiedzią oraz dodam,
    że użyłem na początku postu przejaskrawienia
    jedynie w celu zwrócenia Twojej uwagi na to,
    że sposób przedstawiania własnych poglądów
    może wywoływać reperkusje emocjonalne u innych.

    St.