    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pętla się zaciska czy tylko bicie piany
    Date: Sat, 26 Sep 2020 18:41:58 +0200

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości:
    <5f6e0fe6$0$547$65785112@news.neostrada.pl>...

    >O ile bank przyjmuje w takiej walucie wpłaty, a nie jest to tylko
    >indeksowane i musisz w złotówkach to wpłacić.

    Chyba od pewnego czasu każdy może franki przynieść?

    Mnie fascynuje to, że jakoś przez lata (ile?) nie było "łamania" prawa
    i klauzule były "dozwolone" (gdzie był przepis, że "niedozwolone? - nie było,
    to kwestia dowolnej decyzji UOKiK). Ciekawe, że przed decyzją SNB,
    która spowodowała skokową zmianę kursu CHF klauzul się nie czepiano?

    Arek