  • 11. Data: 2009-08-24 09:13:06
    Temat: Re: Pekao i Gazeta odstraszaja od zabezpieczonych bankomatow...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    news:h6tjn0$pjc$1@opal.icpnet.pl...

    > 1. to nie był rzecznik tylko "Tomasz Bogusławski z biura prasowego banku
    > Pekao S.A."

    Faktycznie, tak duzy bank musi miec duze biuro prasowe
    http://media.pekao.com.pl/PressOffice/MediaContacts.
    363.po :). Jak rozumiem
    to ma byc usprawiedliwienie...

    > 2. to nie była żadna umówiona rozmowa, jak dziennikarz ma do napisania
    > tekst do gazety to warto, aby się ktoś w nim wypowiedział, czyli albo ww.
    > zadzwonił do biura PR banku i poprosił o komentarz (telefoniczny) albo
    > napisał email z taką samą prośbą (zwykle jednak się dzwoni, bo jest
    > szybciej); trafiło na p. Tomka a ten powiedział co wiedział, dziennikarz
    > go zacytował i poszło w świat

    Nie ma to jak wiadomosci z pierwszej reki :). Chwali sie, ze kierownictwo
    banku zapewnia, ze pieniadze zostana zwrocone.

    > 3. nie możemy mieć pewności, że to co wydrukowano jest faktycznie tym co
    > gość powiedział; wypowiedź trzeba zredagować, skorekcić często skrócić;
    > czasem takie wypowiedzi trafiają do autoryzacji a czasem nie (to przecież
    > nie wywiad z prezesem) dlatego nie ma co zwalać całej winy na człowieka z
    > banku...dziennikarz mógł czegoś nie zrozumieć (pewnie nie jest specem od
    > fraudów kartowych), a chyba wiecie jak wyglądają rozmowy dwóch kolesi nt.
    > w którym nie do końca są zorientowani...i wychodzą takie "kwiatki"

    No, wiesz... Skoro udzielam wypowiedzi to raczej interesuje sie jej losami.
    Jak w dalszym przekazie sa jakies przeklamania to staram sie je skorygowac.
    Tu raczej dalszego ciegu nie bedzie.

    MK

  • 12. Data: 2009-08-24 09:18:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > losami. Jak w dalszym przekazie sa jakies przeklamania to staram sie je
    > skorygowac. Tu raczej dalszego ciegu nie bedzie.

    Napisałem tylko jak to wygląda w praktyce. Generalnie tego typu
    "wypowiedzi" się nie autoryzuje - nikt nie ma na to czasu ani
    dziennikarz ani rzecznik lub pracownicy biura.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-08-24 09:19:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    Ale szczytem smiesznosci jest dla mnie
    posadzanie go o wspolprace z rumunskimi skimmerami

    Mnie kiedys smieszylo jak osoba opowiadajaca kawal dodawala, ze to zart :).
    Ale przekonuje sie coraz czesciej, ze tak trzeba... No wiec uzupelniajac,
    wypowiedz w takim tonie ma spowodowac, ze dotrze Pan z Biura Prasowego i
    zapyta on specjalistow o to na temat czego sie wypowiadal i kolejny raz nie
    powtorzy bledu...

    MK

  • 14. Data: 2009-08-24 09:27:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Napisałem tylko jak to wygląda w praktyce. Generalnie tego typu
    > "wypowiedzi" się nie autoryzuje - nikt nie ma na to czasu ani dziennikarz
    > ani rzecznik lub pracownicy biura.

    Tak, na sprawdzanie nie ma czasu, na pozyskanie wiedzy tez nie ma czasu,
    dzieki temu ma duzo czasu na rozpowszechnianie bzdur :). W takim razie
    skorzystam z bankomatu Pekao i jak bedzie karta ciezko wchodzila to napisze
    do tego Pana z Biura Prasowego. Niech zglosza to na Policje :). Ciekawe czy
    znajdzie czas zeby odpisac ;).

    MK

  • 15. Data: 2009-08-24 09:30:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 09:14:12 +0200, MK napisał(a):

    > http://gospodarka.gazeta.pl/
    pieniadze/1,29577,6956778,Bankomatowi_zlodzieje_znow
    _grasuja.html

    Ja bym to podpiął pod sezon ogórkowy i uznał jako mało istotne ;)

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-08-24 11:47:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > napisze do tego Pana z Biura Prasowego. Niech zglosza to na Policje :).
    > Ciekawe czy znajdzie czas zeby odpisac ;).

    A wiesz, że miałem taki sam pomysł ;-)
    Nie mam daleko więc mogę wypróbować ichniejszy bankomat ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2009-08-24 15:31:20
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Juz od jakiegos czasu sa zainstalowane w PL bankomaty majace zabezpieczenia
    > antyskimmingowe. Czyzby Pekao sie jeszcze ich nie dorobilo i chce odstraszyc
    > klientow od bankomatow posiadajacych je? A moze Pan rzecznik jest w kieszeni

    A wiesz że Pekao nie ma w swojej ofercie żadnej karty chipowej?

    Darek

  • 18. Data: 2009-08-24 17:14:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz że Pekao nie ma w swojej ofercie żadnej karty chipowej?

    A wiesz, ze te zabezpieczenia antyskimmingowe maja chronic przed kopiowaniem
    paskow magnetycznych?

    MK

  • 19. Data: 2009-08-25 18:50:32
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 24 Aug 2009 11:19:26 +0200, MK wrote:

> [...]
    > zapyta on specjalistow o to na temat czego sie wypowiadal i kolejny raz nie

    A on czytuje pbb?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 20. Data: 2009-08-25 20:23:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > A on czytuje pbb?

    Nie musi, wystarczy, ze placa komus kto to robi :).

    MK